کد خبر : 1682966 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:46 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

باید با سعه صدر بیشتری نظر بدهید؛

رفعتی: اعتراف داوران چیز درستی نیست

داوود رفعتی از فرهاد مجیدی خواست که با سعه صدر بیشتری مواضع خود را انتقال بدهد و روبروی داوران قرار نگیرد.

رفعتی: اعتراف داوران چیز درستی نیست

به گزارش "ورزش سه"، داوود رفعتی داور سابق فوتبال ایران و رئیس سابق دپارتمان داوری، در خصوص صحبت های دو داور در تلویزیون و واکنش تند استقلالی ها به آن، در گفتگوبا خبرنگاران مقابل فدراسیون فوتبال گفت: داور فعال بهتر است که در برنامه تلویزیونی و رسانه‌ای شرکت نکند، این دوستان هم اشتباه کردند. اگر قرار است شرکت کنند هم بهتر است از علاقه  و تفریح هایشان بگویند و اعتراف کردن که من اشتباه کردم چیز درستی نیست.

 

رفعتی همچنین عنوان کرد: شما در جام جهانی دیدید که داور بگوید اشتباه کردم؟ اشتباه پیش می‌آید و کسی نمی‌تواند تضمین کند که اشتباهی نخواهد بود. داور هم انسان است و مطمئنا اشتباه می‌کند. آن بازی با صنعت نفت تصمیم اشتباه داور نبود و کمک داور و داور پشت دروازه تصمیم گرفتند چه اشتباه و چه درست که تمام شد و رفت. خواهش من از دوست عزیزم فرهاد مجیدی دوست بزرگوار و نازنینم این است که سعه صدر داشته باشند و جامعه فوتبالی را ملتهب نکنند. اگر چیزی نگویند بهتر است.

 

او درباره موضع مجیدی ادامه داد: من نمی‌توانم بگویم تاثیرگذار نیست اما تا حالا در تمام لیگ هایی که برگزار شده، همه این اشتباهات وجود داشته. می‌توانید تضمین کنید که در بعدی نباشد؟ همین تیمی که قهرمان شده هم اشتباهات بر علیهش بوده و به نفعش بوده... من فکر می‌کنم دامن زدن به این اتفاقات درست نیست. به عنوان یک دوست از داوران می‌خواهم مصاحبه نکنند. مربیان و داوران نباید روبروی هم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها