کد خبر : 1683116 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:41 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی با مسی ایرانی در تماس است

آزمون کماکان در صدراخبار نقل و انتقالات

آن ها او را با لئومسی مقایسه می کنند و ماه ها است که تیم های مختلفی برای خدمت گرفتنش با او در تماس هستند.

آزمون کماکان در صدراخبار نقل و انتقالات

به گزارش" ورزش سه" جملاتی از این دست اینروزها زیاد درباره مهاجم گلزن تیم ملی ایران به گوش می رسد. در روزهایی که فوتبال در جهان تقریبا تعطیل است یک ایرانی پرسروصداترین و پرخبرترین بازیکن در نقل و انتقالات اروپایی بوده است. سردارآزمون که در تیم زنیت سن پترزبورگ بازی می کند نامی است که بیشتر از هر بازیکن فوتبال دیگری اینروزها در رسانه های اروپایی به گوش می رسد. او بعد از چند سال درخشان در روسیه و در حالی که انتظار می رفت خیلی زودتر از این ها این کشور را به مقصد یک لیگ و تیمی معتبرتر ترک کند گویا سرانجام در آستانه یک انتقال بزرگ قرار گرفته است.  انتقال سردار به ناپولی می تواند یکی از مهمترین ترنسفرهای بازیکنان ایرانی باشد چرا که علاوه بر حضور در یکی از بهترین تیم های سری آ ایتالیا مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران می تواند رکورد نقل و انتقالات بازیکنان ایرانی را نیز جا به جا کند. نکته قابل توجه اینکه با وجود مشتری های رنگارنگی چون سویا، اتلتیکومادرید، اورتون، وستهم و لستر که از آن ها به عنوان علاقمندان به سردار نام برده می شد اما ناپولی جدی تر از همه به دنبال جذب او است.


این علاقه ناپولی برخلاف آنچه به نظر می رسد نه تنها به خاطر جدایی یک بازیکن(میلیک یا مرتنز) که به دلیل انقلابی که جنارو گتوروز سرمربی و کریستین جیونتولی مدیرورزشی ناپل قصد دارند سال آینده در بخش تهاجمی تیم اعمال کنند.  با این وجود روز گذشته رسانه های ایتالیایی خبر جدی شدن مذاکرات ناپولی و سردار را به عنوان یکی از مهمترین اخبار فوتبالی پوشش دادند هرچند برسر راه این انتقال چند مانع بزرگ وجود دارد. که یکی از آن ها قیمت بالای سردار است. امروز Besoccer در ارتباط با ماجرای انتقال سردار به ناپولی نوشت:" سردار آزمون که برای زنیت بازی می کند طی روزهای اخیر با ناپولی در ارتباط بوده و طبق گزارش ها این باشگاه ایتالیایی برای امضای قرارداد قدم پیش گذاشته است.

 

 

1495635

 


آزمون 25 ساله است و گفته می شود با سویا در اسپانیا هم مذاکراتی داشته است؛ بازیکنی که خیلی ها به او لقب مسی ایرانی داده اند.


براساس این گزارش و همانطور که رسانه های ایتالیایی نیز گزارش داده بودندطرف ایتالیایی نخستین تماس ها را با بازیکن برقرار کرده است. منابع ایتالیایی ارزش سردار را 25 میلیون یورو تخمین زده اند و گفته می شود ناپولی برای تهیه این مبلغ می تواند به جدایی هیروینگ لوزانو وینگر مکزیکی این تیم نیز فکر کند. 


آنچه اخبار و گزارش ها نشان می دهد علاقه زیاد و جدی ناپولی و جیانتیولی مدیرورزشی این تیم به جذب سردارآزمون است هرچند مساله مالی می تواند یک مانع بزرگ باشد. زنیت یک باشگاه ثروتمند است که نیاز مالی ندارد و همین موضوع باعث شده که برای فروش بهترین مهاجم تیمش در برابر مبالغ متوسط هیجان زده نشود. این موضوع کار ناپولی را سخت کرده و شاید در نهایت باشگاهی که بتواند خواسته مالی زنیت را برطرف کند عاقبت سردار را منتقل کند.

دیدگاه‌ها