کد خبر : 1683143 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کافو، هیچ مدافعی به اندازه آرنولد تهاجمی نبوده

گری نویل با ستایش از الکساندر آرنولد می‌گوید او بعد از کافوی برزیلی، تهاجمی‌ترین دفاع راستی است که دنیای فوتبال به خود دیده.

بعد از کافو، هیچ مدافعی به اندازه آرنولد تهاجمی نبوده

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس با ستایش از ترنت الکساندر آرنولد ستاره این روزهای لیورپول می‌گوید آرنولد بعد از کافوی برزیلی، تهاجمی‌ترین دفاع راستی است که دنیای فوتبال به خود دیده.

 

1495673

 

الکساندر آرنولد تا کنون 125 بار برای لیورپول یورگن کلوپ به میدان رفته و فصل گذشته در لیگ برتر 12 پاس گل به نام خود ثبت کرده. او به این ترتیب رکورد بیشترین پاس گل یک مدافع در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده. او در این فصل هم تا همینجا به رکورد 12 پاس گل خود رسیده و در صورت شروع مجدد لیگ برتر به احتمال زیاد این رکورد را خواهد شکست.

 

1495674

 

گری نویل ضمن اینکه می‌گوید رقیب آرنولد در تیم ملی انگلیس، آرون وان بیساکا از منچستریونایتد نسبت به او  مدافع بهتری است ولی آرنولد در فاز تهاجمی بی‌نظیر است. او در این باره گفت:" در حال حاضر وان بیساکا مدافع بهتری است ولی ترنت در فاز تهاجمی بی‌نظیر است. من از زمان کافو هیچ مدافعی را مثل او تا این حد تهاجمی ندیده‌ام".

 

دیدگاه‌ها