کد خبر : 1688637 | 20 خرداد 1399 ساعت 13:35 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به ادعای کافو

الکساندر آرنولد عالی است، ولی توپ طلا نخواهد برد

یک ستاره سابق لیورپول می‌گوی ترنت الکساندر آرنولد ستاره جوان این تیم بازیکن بی‌نظیری ست ولی نه آنقدر که یک روز بتواند فاتح توپ طلا شود.

الکساندر آرنولد عالی است، ولی توپ طلا نخواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه کافو، اسطوره برزیلی ضمن ستایش از ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول گفت او یک روز بهترین فوتبالیست دنیا خواهد شد، یکی از ستاره‌های سابق لیورپول، دنی مورفی، می‌گوید با این نظر کافو موافق نیست. مورفی می‌گوید آرنولد بازیکن بزرگی است ولی نه آنقدر که یک روز بتواند فاتح توپ طلا شود.

 

1501908

 

کافو با تمجید از الکساندر آرنولد گفته بود این جوان انگلیسی که در همان پست او بازی می‌کند یک روز فاتح توپ طلا شده و بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. کافو در مصاحبه با وبسایت فیفا از آرنولد به عنوان بازیکنی استثنایی و استعدادی نادر یاد کرده بود.

 

اما دنی مورفی ستاره سابق لیورپول می‌گوید با نظر کافو همداستان نیست. او در این باره گفت:" به نظر من کافو می‌توانست از الکساندر آرنولد تعریف و تمجید کند بدون اینکه راجع به توپ طلا حرف بزند".

 

 

مورفی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" توپ طلا معمولا برای گلزنها و ابرستاره‌ها است. مگر نه؟ این حرف من معنی‌اش این نیست که آرنولد استثنایی نیست. او بازیکن بی‌نظیری است و استعداد درخشانی دارد. ولی او فاتح توپ طلا نخواهد شد. به نظر من بردن توپ طلا حتی برای یک هافبک هم سخت است چه برسد به مدافع. بله شاید بگویید لوکا مودریچ فاتح توپ طلا شده. درست است، ممکن است. هیچ وقت نباید گفت غیرممکن است. ولی احتمالش چقدر است؟".

 

 

 

دیدگاه‌ها