کد خبر : 1683154 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:34 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای کیک یک متری برای هدایتی چه بود

بعد از مناظره نیمه تمام حمیدرضا گرشاسبی وعلی اکبر طاهری مدیران عامل سابق باشگاه پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی هر دو نفر مصاحبه‌ای انجام داده و علیه یکدیگر اتهامات بسیاری را مطرح کردند اما ظاهرا فعلا قصد ندارند جواب این اتهامات را بدهند و موقتا صلح کرده‌اند.

ماجرای کیک یک متری برای هدایتی چه بود

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، البته این دعوا در فضای مجازی باعث دودستگی هواداران پرسپولیس شده؛عده‌‍ای علیه طاهری شده‌اند و مشکلات دوران مدیریتی او را به عنوان نشانه‌ای بر ناکارآمدی‌اش مطرح می‌کنند و عده‌ای دیگر گرشاسبی را سیبل کرده اند و علیه او می‌تازند.


طاهری که در برنامه اینترنتی مورد اشاره سعی کرد تا از دوئل رسانه‌ای با گرشاسبی فرار کند بعد از آن برنامه اتهامات سنگینی علیه گرشاسبی مطرح کرد اما حالا گرشاسبی قصد پاسخگویی مجدد به او را ندارد.مدیر خوزستانی سابق پرسپولیس می گوید:«خب دیدید که مهدی طارمی آمد درباره قرارداد ریزه‌اسپور همه چیز را اعتراف کرد. ایشان هم دیده حالا آن محرومیت باشگاه تمام شده و دوباره جلو آمده است.همه می‌دانند چه کسی حرف حق را می‌زند و هواداران خودشان می‌توانند با کنار هم قرار دادن اتفاقات و آنچه مطرح شد قضاوت کنند. در این یکی دو روز دوستان بسیاری تماس گرفتند و اصرار داشتند یک مدتی صحبت نکنیم.»


گرشاسبی در جواب اتهامات طاهری که گفته بود«ایشان همان کسی بود که مدیریت نمی‌دانست و فقط می‌گفت امضا کن برود و دنبال جنجال نباش و بعدی‌ها می‌آیند پاسخ می‌دهند و به ما چه!» می گوید:« فقط این را بگویم آنهایی که استخوان خرد کرده ورزش هستند،می‌دانند چه کسی حرف حق می‌زند .شما کسی که سال‌ها مدیر فدراسیون،ورزش استان تهران بوده،مدیر نمونه شده و در وزارتخانه مدیر بوده را بهترمی‌دانید یا کسی که از بیرون از این مجموعه آمده؟»


گرشاسبی درباره موضوع دیگری که طاهری مطرح کرد یعنی گرفتن نامه اشتباهی در ترکیه برای مساله ریزه اسپور – طارمی بوده ه جواب مختصری دارد:« شما می‌توانید از آقایان ذاکر و حسینی زنگ بزنید و بپرسید. اصلا نامه‌ای در کار نبود. مگردر ترکیه CAS بوده که ما نامه ببریم؟»


از گرشاسبی درباره ماجرای کیک یک متری و ارتبطش با طاهری می پرسیم و آیا اینکه هدایتی این کیک را برای جشن تولد طاهری گرفته بوده که ایشان می گوید:« بله دیگر ،مه این را می دانند و بهتر است ما هم دیگر ورود نکنیم. حالا دیگر درست نیست یک چیزی من بگویم یک چیزی ایشان. همه می‌دانند چه کسی خوب بوده و چه کسی بد کار کرده. خیلی‌ها در این مدت گفتند دیگر به این ماجراها ورود نکنید و اجازه بدهید جو آرام شود.»

دیدگاه‌ها