کد خبر : 1683162 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا فن دایک، لیورپول را انتخاب کرد؟

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، فاش کرد که دلیل انتخاب این باشگاه بعد از ترک ساوتهمپتون، داشتن همه شرایط مد نظرش برای انتخاب باشگاه جدید بود.

چرا فن دایک، لیورپول را انتخاب کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خوب فن دایک در ساوتهمپتون باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند اما در حالی که منچسترسیتی هم به خرید او علاقه مند بود، او در نهایت ترجیح داد راهی آنفیلد شود.  نمایش های درخشان این ملی پوش هلندی با پیراهن لیورپول هم ادامه داشت و در سال 2019 در رتبه دوم رده بندی توپ طلا قرار گرفت.

او در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:" پیش از اینکه تصمیم به انتخاب لیورپول بگیرم، به همه جنبه های باشگاه نگاه کردم؛ شیوه بازی شان، هم تیمی ها و همین طور آینده؛ به شهر، هواداران و هر چیزی که نقش مهمی در پیوستن به یک باشگاه دارد.

 

1475609

 

فکر می کنم در آن زمان که تصمیم گرفتن به لیورپول بیایم، تصمیم درستی بود و واضح است که رسیدن به فینال چمپیونزلیگ تنها 6 ماه بعد از پیوستن به این باشگاه، پاداش بزرگی بود و به پیشرفت من کمک زیادی کرد."

این مدافع 28 ساله با انتقالی 92 میلیون دلاری از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و تاکنون در مجموع 113 بازی برای قرمزها انجام داد.

دیدگاه‌ها