کد خبر : 1683227 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:40 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای مصدومیت و مشکلات دیگر بند و تبصره در نظر بگیرند

اشکانی: هیچ‌کس در کشتی مخالف انتخابی نیست

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مردم دوست دارند هر سال یک مسابقه انتخابی بین کشتی‌گیران نامدار ایران تماشا کنند.

اشکانی: هیچ‌کس در کشتی مخالف انتخابی نیست

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی برای جلوگیری از ایجاد هر گونه جنجال و حاشیه، این روزها از خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان دعوت به عمل می آورد تا نظر خود را درباره طرحی که به عنوان چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تدوین شده، ارائه دهند.


علی اشکانی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی هم که امروز مهمان رییس فدراسیون کشتی بود، بعد از نشست پیرامون چرخه انتخابی تیم ملی گفت: چرخه یا فرآیند انتخابی تیم ملی دغدغه جامعه کشتی است. همه بزرگان کشتی این را پذیرفتند که انتخابی باید برای اعزام کشتی گیران به تورنمنت های بزرگ و معتبر برگزار شود. اینکه چگونه این فرآیند طی شود و در نهایت به اعزام کشتی گیران به المپیک منجر شود، جای بحث دارد. مدلی که دوستان در فدراسیون ارائه کردند، کامل و جامع بود. من هم چند نقطه نظر به ویژه درباره ورود کشتی گیران به چرخه انتخابی ارائه کردم. چند نکته دیگر هم به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه خواهم داد.


وی افزود: در کل فکر نمی‌کنم کسی از برگزاری انتخابی ناراضی باشد، اما بحث چگونگی این چرخه و رسیدن یک کشتی گیر به دوبنده تیم ملی اهمیت دارد. در کنار این بند و تبصره‌هایی هم وجود دارد؛ مثل آسیب دیدگی ورزشکاران و مشکلات مالی فدراسیون که شاید منجر به عدم اعزام ملی پوشان به بعضی از تورنمنت ها شود. این مسائل را هم باید پیش بینی کنیم. البته مردم دوست دارند هر سال مسابقه انتخابی بین کشتی گیران نامدار ایران را تماشا کنند.


اشکانی در پایان گفت: کشتی گیران هم باید از اول که برای یک سال خود استارت می زنند، باید بدانند که می خواهند در چه مسابقاتی شرکت کنند و چه برنامه ای دارند.

دیدگاه‌ها