کد خبر : 1683241 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:44 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور در جمع رکوردداران

جام‌جهانی قطر آخرین رویای این دروازه‌بان است

دروازه بان مطرح مکزیکی ها در جام های جهانی اخیر می گوید جام جهانی قطر آخرین رویای من در فوتبال است و بعد از حضور در آن و رسیدن به جمع رکوردداران از فوتبال کناره گیری می کند.

جام‌جهانی قطر آخرین رویای این دروازه‌بان است

به گزارش "ورزش سه"، گیلرمو اوچوا، دروازه بان مکزیکی تیم کلوپ آمریکا که در چهار دوره اخیر جام جهانی به همراه مکزیکی ها در این رقابت ها حضور داشته، حالا می گوید حضور در جام جهانی قطر 2022 آخرین رویای من در فوتبال است و پس از حضور در آن بازی ها از فوتبال کناره گیری خواهد کرد.

 

این دروازه بان که پیش از این در جام های جهانی 2006، 2010، 2014 و 2018 حضور داشت در بازی های برزیل توانست اوج کار خود را به همه فوتبالی ها نشان دهد و به همین دلیل ادامه حضور خود در دروازه تیم ملی را بیمه کند. او حالا می خواهد به اسطوره های مکزیکی بپیوندد و حضور در جام جهانی قطر می تواند این امر را برای او راحت کند.

 

او در این باره گفت: من از کسی پنهان نمی کنم که یکی ازبازیکنانی در سطح دنیا هستم که بیشترین علاقه را برای بازی های جام جهانی قطر دارم. من برای رسیدن به این رویا سخت تلاش می کنم و می توانم بگویم که این آخرین چیزی است که در فوتبال می خواهم.

 

1316608

 

 

گیلرمو اوچوای 34 ساله، پس از بازی های جام جهانی 2014 برزیل توانست خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا نشان دهد و حالا پس از سال ها بازی در لیگ های فرانسه و اسپانیا و بلژیک، در آمریکا به ر می برد.

او که تاکنون 106 بازی برای مکزیکی ها به میدان رفته است در صورت رسیدن به جام جهانی قطر، درلیست بازیکنانی قرار می گیرد که با 5 حضور در جام جهانی، رکورددار هستند. از جمع بازیکنان تاریخ فوتبال مکزیک، رافائل مارکز، مدافع نامدار این تیم در 5 دوره از بازی های جام جهانی حضور داشته است.

دیدگاه‌ها