کد خبر : 1683264 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 20:39 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر آرنولد بهترین مدافع کناری دنیاست

اندی رابرتسون، هم تیمی الکساندر آرنولد در لیورپول تمجید ویژه‌ای از این بازیکن انجام داد.

الکساندر آرنولد بهترین مدافع کناری دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در یکی، دو فصل اخیر عملکرد خیره کننده ای در ترکیب لیورپول داشته و یکی از ارکان موفقیت تیم یورگن کلوپ تلقی می شود. این مدافع انگلیسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ۲۹ بازی انجام داده و آمار دو گل و ۱۲ پاس گل را به ثبت رسانده تا نشان دهد که در پست خود یکی از بهترین های دنیا به حساب می آید.

 

هم تیمی آرنولد و دیگر مدافع کناری لیورپول یعنی اندی رابرتسون حالا تمجید ویژه‌ای از آرنولد انجام داده است. او در این باره گفت: " بسیار جالب است که بگویم با توجه به ۲۱ سال سن فکر می‌کنم که آرنولد بهترین مدافع راست دنیا به حساب می‌آید. حضور من و آرنولد در کنار هم باعث پیشرفت زیاد ما می‌شود. ما حتی در بعضی مواقع با یکدیگر رقابت فردی نیز داریم که این موضوع می‌تواند باعث پیشرفت مان شود."

 

 

1495817

 

 

رابرتسون در ادامه گفت: " بسیاری معتقد هستند که آرنولد می تواند در خط هافبک بازی کند. خود او نیز به نظر این کار را دوست دارد. با این وجود ما در آن منطقه از زمین هندرسون و چند بازیکن دیگر داریم که احتمالاً از آرنولد استقبال نخواهند کرد. با این وجود وقتی که آرنولد در پست دفاع راست چنین عملکرد فوق العاده ای دارد، دلیلی برای تغییر پست او وجود نخواهد داشت."

دیدگاه‌ها