کد خبر : 1683317 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار کوتاه از لالیگا

در این گزارش به اخبار کوتاهی از لالیگا در هفته‌ای که گذشت می‌پردازیم. از بازگشت به تمرینات گرفته تا اخبار مصدومیت‌ها و غیره.

اخبار کوتاه از لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، آنچه در ادامه می‌خوانید مروری کوتاه است بر مهمترین اخبار لالیگا در یک هفته‌ای که گذشت. از بازگشت تیمها به تمرینات تا اخبار مصدومیت‌ها، اقدام جالب یک باشگاه در قبال هوادارانش و دیگر خبرهای کوتاه از اسپانیا.

 

1495858

 

مثبت شدن تست بازیکنان لالیگا پیش از شروع تمرینات

درحالیکه در هفته گذشته بازیکنان تیمهای لالیگایی تمرینات گروهی خود را دوباره از سر گرفتند از مجموع 700 تست کرونا که از آنها گرفته شد نتیجه 5 تست مثبت بود. بازیکنانی که تستهایشان مثبت بود هیچکدام علائم بیماری را نداشتند و در مراحل پایانی روند ابتلا به ویروس بودند. هفته آینده دوباره از آنها تست گرفته خواهد شد و این بازیکنان امیدوارند با منفی شدن نتیجه، هر چه سریعتر به دیگر هم‌تیمی‌های خود ملحق شوند.

 

موافقت فیفا با تغییر موقت قوانین

فیفا تصمیم گرفت با توجه به شرایط خاص ناشی از بحران اپیدمی کرونا برخی قوانین فوتبال را به شکل موقت تغییر دهد. مهمترین تغییر این است که تیمها می‌توانند در جریان یک مسابقه پنج تعویض انجام دهند هر چندن حداکثر تعویض ممکن در جریان بازی سه تعویض است ولی تیمها می‌توانند بین دو نیمه دو بازیکن دیگرشان را هم تعویض کنند.

 

1495859

 

بازگشت برونو سوریانو

این هفته از باشگاه ویارئال خبر خیلی خوبی منتشر شد مبنی بر اینکه کاپیتان این تیم برونو سوریانو به تمرینات عادی برگشته و در کنار سایر بازیکنان تیم تمرین کرده. سوریانو در سالهای اخیر بارها با مصدومیت روبرو شده و به همین دلیل از تاریخ 21 مه 2017 در مسابقات رسمی به میدان نرفته. اما حالا به نظر می‌رسد این هافبک بااستعداد سرانجام موفق شده به روزهای آمادگی خود برگردد.

 

بهبود مصدومیت شیمی آویا

باشگاه دیگری که خبر مثبتی از مصدومینش منتشر کرده اوساسونا است. ستاره خط حمله این تیم شیمی آویا دوباره به تمرینها بازگشته. جالب اینجا است که او تنها 95 روز بعد از جراحی رباط صلیبی‌اش موفق شده آمادگی کافی برای شروع تمرینات را پیدا کند. این ستاره آرژانتینی در ماه‌های اخیر به شدت در تلاش برای بدست آوردن آمادگی‌اش بوده و امیدوار است به زودی به میادین بازگشته و گلزنی کند.

 

خبر بد برای لوکا یوویچ

لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید این هفته با خبر بدی مواجه شد چرا که او از ناحیه پا با شکستگی استخوانی مواجه شد و به این ترتیب امکان حضور او در ترکیب رئال در شروع مجدد لالیگا بسیار بعید به نظر می‌رسد.

 

جدیدترین اخبار مصدومیت اومتیتی

از باشگاه بارسلونا هم اخباری منفی درباره مصدومیت بازیکنان منتشر شده. در دومین روز بازگشت بازیکنان بارسا به تمرینات گروهی، ساموئل اومتیتی دفاع وسط این تیم از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شده و گفته می‌شود چندین هفته قادر به فعالیت فوتبالی نخواهد بود.

 

اقدام فوق‌العاده باشگاه ختافه

رئیس باشگاه ختافه، آنخل تورس اعلام کرد که بلیط‌های فصل 2019-2020 این باشگاه برای فصل 2020-2021 هم معتبر خواهد بود و کسانی که بلیط‌های فصل جاری را دارند می‌توانند بدون پرداخت هیچ وجهی از آنها در فصل آینده استفاده کنند. باشگاه ختافه با انتشار بیانیه‌ای رسمی این موضوع را اعلام کرد تا بخشی از خسارت وارد شده به هواداران پرشور خود در نتیجه اپیدمی کرونا را جبران کند.

 

تیم منتخب فصل از نگاه EA Sports

با اینکه از فصل جاری لالیگا 11 هفته دیگر باقی مانه ولی غول تولید بازی‌های کامپیوتری EA Sports تیم منتخب فصل را معرفی کرده است. بیست بازیکنی که از طرف این شرکت به تیم منتخب فصل 2019-2020 راه یافته‌اند از این قرارند: لیونل مسی، رافائل واران، کریم بنزما، لوئیس سوارز، سرخیو راموس، یان اوبلاک، تونی کروس، آنتوان گریزمان، نبیل فکیر، مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی‌یونگ، سانتی کازورلا، دنی کارواخال، دنی پارخو، جرارد مورنو، مارتین اودگارد، دیگو کارلوس، یوری برچیچه، لوکاس اوکامپوس و لوکاس پرز.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By Varzesh3.com In Partnership With Laliga

 

 

دیدگاه‌ها