کد خبر : 1683321 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:27 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر عامل خوشه طلایی 

برای شکست کرونا باید فوتبال را ادامه داد

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی می گوید کرونا بهانه ی خوبی برای تعطیل کردن بازی های لیگ نیست و اتفاقا برای شکست کرونا باید بازی های لیگ را ادامه داد.

برای شکست کرونا باید فوتبال را ادامه داد 

به گزارش "ورزش سه"، حسین پرویزی در این باره می گوید: چند هفته ای از لیگ که بدون حضور تماشاگر برگزار شد اوج شیوع ویروس کرونا بود اما رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد هیچ اتفاقی برای فوتبال رخ ندهد و در ادامه هم می تواند با همین شیوه بازی های لیگ را برگزار کرد و آن را به پایان برد. برخی اینطور می گویند چون در لیگ های اروپایی پای اسپانسرها در میان است مجبور هستند لیگ را برگزار کنند و برای سلامتی ارزش و اهمیت قایل نیستند. نه اصلا این طور نیست. در فوتبال حرفه ای خسارت ها را بیمه پرداخت می کند و همه به خوبی می بینیم همه ی کشورها کرونا را جدی گرفته اند و در راستای شکست این بیماری تلاش می کنند. اما راه شکست این بیماری از سر گیری دوباره زندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی است نه خانه نشینی و دست از همه ی فعالیت ها شستن که این خود مشکلات عدیده ای را سبب می شود. 


مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: بی انصافی است که یک فصل تلاش تیم ها را هیچ اعلام کنیم! تیم ما یک فصل برای صعود به لیگ برتر تلاش کرده و اکنون یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم. این تصمیم برای ما و بازیکنان و کادر فنی و هم چنین تماشاگران پرتعداد ما نا امید کننده خواهد بود و چه بسا سبب مشکلات روحی شود. دنیا به این نتیجه رسیده که فوتبال می تواند ادامه پیدا کند و چرا ما باید تصمیم دیگر یا متفاوتی بگیریم؟ آیا در صورت عدم برگزاری لیگ کسی می تواند تضمین بدهد که فوتبالیست ها دچار کرونا نمی شوند که حالا در صورت برگزاری لیگ همه به دنبال تضمین هستند؟ فوتبالیست ها هم در همین جامعه زندگی می کنند و مثل همه مردم به زندگی خود ادامه می دهند. تازه به اعتقاد من فوتبال فضای امن تری برای بازیکنان است به این خاطر که در آن همه مسایل بهداشتی رعایت می شود. چون استادیوم ها ضدعفونی می شود. تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه ی کرونا فقط یک بهانه برای پاک کردن صورت مسئله است. به اعتقاد من برای شکست کرونا باید فوتبال را ادامه داد.

دیدگاه‌ها