کد خبر : 1683331 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:05 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

همین الان هم از تیم ملی خداحافظی نمی کنم!

نادی: به معروف کمک کردم به اعصابش مسلط باشد

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در واکنش به شایعه اختلافش با سعید معروف گفت: رابطه ما همیشه خوب بوده و حتی من به معروف کمک کردم که بیشتر به اعصابش در زمین مسلط باشد.

نادی: به معروف کمک کردم به اعصابش مسلط باشد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نادی که تا قبل از سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی شناخته می شد، یکی، 2 سال بعد از ورود ولاسکو از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد و دیگر هیچ وقت هم بازنگشت تا پاسور تیم ملی ایران به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی معرفی شود. 


از همان دوره شایعه اختلاف بین نادی و معروف وجود داشت و در چند مقطع هم انتقادات علیرضا نادی از معروف این شائبه را تقویت کرد. 


علیرضا نادی که در 39 سالگی همچنان از والیبال خداحافظی نکرده، در یک لایو اینستاگرامی درباره کنار گذاشته شدنش از تیم ملی توسط ولاسکو گفت: ولاسکو وقتی آمد، به بازیکنان تیم ملی گفت ممکن است همه شما در دوره ای به تیم ملی ب بروید. او فقط من و یکی دیگر از بازیکنان را استثنا کرد و گفت شما دو نفر در تیم اصلی باقی می مانید. ولاسکو خیلی مرا دوست داشت و اعتقاد زیادی به بازی من داشت. وقتی به مقدماتی لیگ جهانی رفتیم و توانستیم برای اولین بار مجوز حضور در لیگ جهانی را کسب کنیم، ولاسکو جلسه ای برگزار کرد و به من گفت می خواهم بدون تو به لیگ جهانی بروم. او گفت که از دوره بعدی بازهم تو را دعوت می کنم. اتفاقا او دروغ نگفت و همین کار را کرد، اما مشکل این بود که بین اولین و دومین دوره لیگ جهانی برای من آسیب دیدگی زانو رخ داد. 

 

1495891


وی افزود: من در تیم باریج اسانس کاشان بازی می کردم و بهترین سرعتی زن لیگ بودم. متاسفانه دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شدم که خیلی مرا عقب انداخت. من به تیم ملی برگشتم، اما دیگر آسیب دیدگی اجازه نداد بازی کنم. متاسفانه در ایران فرهنگ رسیدگی به بازیکنان مصدوم را نداریم. کاری که کی روش با بازیکنان مصدوم تیم ملی فوتبال می کرد را خیلی می پسندیدم، اما در والیبال این اتفاق برای من نیفتاد. من هیچ وقت از تیم ملی خداحافظی نکردم و حتی الان هم این کار را نمی کنم. من الان 39 ساله هستم و تجربیات زیادی دارم. به هر عنوانی که بخواهند می توانم به تیم ملی برگردم. البته دیگر انتظار ندارم به عنوان بازیکن دعوت شوم. 


کاپیتان سابق تیم ملی درباره اینکه رابطه اش با سعید معروف چطور است، گفت: رابطه من و سعید همیشه خوب بوده و هست. البته الان فکر می کنم او ایران زندگی نمی کند. قبول دارم معروف در پست خود یک بازیکن فوق العاده است. ما با یکدیگر هم تیمی بودیم. فقط اوایل او از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی نداشت. من کمکش کردم که به اعصاب خودش نسبت به داور و بازیکنان حریف مسلط باشد. فکر می کنم الان نسبت به سال های قبلی خیلی بهتر شده.

دیدگاه‌ها