کد خبر : 1683388 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:11 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل پارس: با قدرت به کارم ادامه می دهم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد که با حمایت مدیر جدید منطقه ویژه اقتصادی پارس به کارش در تیم فوتبال این باشگاه ادامه خواهد داد.

مدیرعامل پارس: با قدرت به کارم ادامه می دهم

به گزارش "ورزش سه"، با تغییراتی که در مدیریت کلان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به وجود آمد، شایعاتی درباره ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه پارس جنوبی نیز مطرح شد. در این باره گفته می شد مراد مرادی که علاوه بر سرپرستی باشگاه پارس جنوبی رییس دفتر سیدپیروز موسوی مدیر قبلی منطقه ویژه هم بود، به زودی از سمتش کنار می رود اما او این شایعات را رد می کند.


مرادی در این باره به خبرنگار ما گفت: ابتدا جا دارد از زحماتی که آقای موسوی برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم کشید تشکر کشید. او همواره به طور جدی پیگیر مشکلات تیم بود و تلاش می کرد تا حد امکان آنها را مرتفع سازد. طی روزهای گذشته که آقای خرمدل به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه انتخاب شدند، با ایشان در تماس بودم و متوجه شدم او نیز دغدغه فوتبال و تیم پارس جنوبی جم را دارد. خرمدل در شهر جم زندگی می کند و از علاقه مردم این شهر به تیم شان خبر دارد. بشدت هم وضعیت تیم را پیگیری می کند.


وی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی اش از پارس جنوبی مطرح شده، بیان کرد: آقای خرمدل از من انتظار دارد که تیم را رها نکنم. به همین خاطر با قدرت به کارم در باشگاه ادامه می دهم و مشکل خاصی وجود ندارد. به آقای خرمدل هم قول دادم کارم را انجام بدهم و امیدوارم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


مدیرعامل پارس جنوبی همچنین درباره مشکلات مالی این تیم گفت: با وجود محدودیت‌هایی که برای تیم‌داری در وزارت نفت اعمال شده، این وزارتخانه تا این لحظه کمک‌های زیادی کرده است. ۱۰ میلیاردی که به حساب اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان بوشهر واریز شد و بخشی از آن را به باشگاه‌های نفتی دادند حاصل تلاش همین وزارتخانه است. قطعا با شناختی که در این یکی دو روز از خرمدل پیدا کردم اجازه نمی‌دهد کار تیم عقب بیفتد.

دیدگاه‌ها