کد خبر : 1683456 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:24 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر و انتخاب بهترین انتقال زمستانی آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، نوانکو کانو را پیش از پیر امریک اوبامیانگ به عنوان بهترین انتقال این تیم لندنی در نقل و انتقالات زمستانی انتخاب کرد.

آرسن ونگر و انتخاب بهترین انتقال زمستانی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، نوانکو کانو در نقل و انتقالات ژانویه سال ۱۹۹۹ با قراردادی به ارزش ۴.۱۵ میلیون پوند از چلسی جدا شد و به آرسنال پیوست. عملکرد او به قدری خوب بود که وی بعد از یک مدت کوتاه به بازیکنی مهم برای توپچی‌ها تبدیل شد.

 

 

1496030

 

 

با وجود این که کانو در چند بازی اول روی نیمکت نشست اما بعد از آن در دیدار مقابل تیم های دربی، شفیلد، استون ویلا و تاتنهام گلزنی کرد تا آرسنالی‌ها به خرید فوق العاده خود ببالند. این مهاجم در اولین فصل کامل خود برای آرسنال ۱۷ گل به ثمر رساند که هت تریک ۱۵ دقیقه ای مقابل چلسی اوج درخشش او بود.

 

وقتی از آرسن ونگر درباره بهترین خرید زمستانی آرسنال پرسیده شد، او در جواب بالاتر از پیر امریک اوبامیانگ، نوانکو کانو را انتخاب کرد. ونگر در این باره گفت: " چه سوال دشواری. بیش از بیست سال و خریدهای زیاد در اواسط فصل. با این حال من نوانکو کانو را انتخاب می کنم. او تاثیر بزرگی در تیم داشت و بازیکن فوق العاده ای بود."

 

کانو پنج سال و شش ماه را در باشگاه آرسنال پشت سر گذاشت و با عملکرد فوق العاده اش محبوب هواداران تیم لندنی شد. او در ۱۹۵ بازی برای توپچی ها به میدان رفت و ۴۳ گل نیز برای آنها به ثمر رساند.

 

 

1496029

 

 

ونگر در پایان موضع خود را در رابطه با انتقالات زمستانی مشخص کرد و گفت: " نه من طرفدار آن نیستم چراکه فکر می کنم هر فصل مانند یک مسابقه دو ماراتن است و شما نباید کفش‌هایتان را در نیمه راه تغییر دهید."

دیدگاه‌ها