کد خبر : 1683512 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:45 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: به شایعات رئال مادرید توجه نمی‌کنم

ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند می‌گوید به شایعات درباره انتقالش به رئال مادرید توجهی نکرده و حواسش معطوف انجام وظیفه‌اش با پیراهن بوروسیا دورتموند است.

هالند: به شایعات رئال مادرید توجه نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی باشگاه بوروسیا دورتموند که مدتی است با شایعات بسیار زیادی درباره انتقالش به رئال مادرید مواجه است می‌گوید با وجود این شایعات همه حواسش را به انجام وظیفه‌ای که در دورتموند به عهده دارد معطوف کرده و به این شایعات توجهی نمی‌کند.

 

1496097

 

هالند 19ساله بعد از انتقال از سالزبورگ به دروتموند در این تیم آلمانی هم درخشان ظاهر شد تا به یکی از پرخواهان‌ترین ستار‌های فوتبال اروپا تبدیل شود. از جمله مهمترین شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که مدتی است درباره او مطرح شده انتقالش به رئال مادرید در فصل تابستان است.

 

هالند اما در گفتگو با اسکای در این باره گفت:" تمرکز من تیم فعلی‌ام دورتموند است نه اینکه کدام تیم به من توجه نشان داده یا خواهد داد. من به انجام وظیفه‌ام فکر می‌کنم و این را بیشتر از هر چیزی دوست دارم. تمرکز من روی این است".

 

در تازه‌ترین اظهاراتی که هالند را به رئال مادرید نزدیک نشان می‌دهد، یکی از دستیاران سابق سرمربی رئال مادرید هالند را به عنوان بهترین جایگزین ممکن برای کریم بنزما دانسته و گفته بود او ثابت کرده که می‌تواند در برنابئو موفق باشد.

 

 

دیدگاه‌ها