کد خبر : 1683535 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 12:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنفیلد وحشتناک نیست، آلیانز ترسناک‌تر است

سائول نیگز ستاره اتلتیکو مادرید می‌گوید ورزشگاه آنفیلد بر خلاف آنچه گفته می‌شود سخت‌ترین ورزشگاهی که در آن بازی کرده نبوده.

آنفیلد وحشتناک نیست، آلیانز ترسناک‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز، ستاره اتلتیکو مادرید با اشاره به شکست دادن لیورپول در ورزشگاه آنفیلد که در فصل جاری توسط او و یارانش در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد می‌گوید بر خلاف آنچه گفته می‌شود آنفیلد ترسناک‌ترین ورزشگاه برای تیمهای رقیب نیست. 

 

1496171

 

ورزشگاه آنفیلد به عنوان استادیومی که برای تیمهای حریف لیورپول جوی جهنمی دارد و کمتر تیمی می‌تواند در آن مقابل لیورپولی‌ها به پیروزی برسد مشهور است. اما هافبک اتلتیکو، سائول نیگز که اخیرا به همراه هم‌تیمی‌هایش موفق شده در آنفیلد لیورپول را از لیگ قهرمانان حذف کند با این موافق نیست.

 

1496169

 

نیگز در گفتگو با وبسایت رسمی اتلتیکو مادرید در این باره گفت:" بازی ما با لیورپول در آنفیلد بازی خیلی سختی بود و ما خودمان این را می‌دانستیم. ولی با اینحال جو استادیوم آنفیلد برای من سخت‌ترین جوی که تا حالا در یک استادیوم دیده‌ام نبود. من در مونیخ سخت‌ترین روز عمرم را تجربه کرده‌ام".

 

سائول نیگز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" روزی که در آلیانز با بایرن مونیخ بازی داشتیم دائم از خودم می‌پرسیدم یعنی ما از اینجا زنده بیرون می‌رویم؟"

 

1496168

 

اشاره نیگز به دیدار بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در بازی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ در فصل 2015-2016 است که شاگردان سیمئونه با اینکه در مونیخ 2-1 شکست خوردند ولی به لطف گلهای زده در خانه حریف موفق شدند به فینال آن رقابتها راه یابند.

 

 

دیدگاه‌ها