کد خبر : 1683603 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:47 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش BBC

پروتوکل‌های ویژه برای از سرگیری تمرینات در انگلیس

قوانین و پروتکل های خاصی برای شروع مجدد تمرینات به تیم های انگلیسی اعلام کرده است.

پروتوکل‌های ویژه برای از سرگیری تمرینات در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در صورت صدور مجوز از سرگیری تمرینات گروهی تیم‌های فوتبال در لیگ برتر انگلیس، بازیکنان حق تکل زدن نخواهند داشت. علاوه بر این باید چمن زمین‌های تمرینی به صورت مرتب ضدعفونی شود تا به این شیوع از شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌ها جلوگیری شود.

 

 

1494798

 

 

بهداشت محیط تمرینات یکی از مهمترین مسائلی است که در پروتکل پزشکی مربوط به از سرگیری فعالیت‌های ورزشی گروهی قرار گرفته و در مورد تمرینات فوتبالیست‌ها، مواردی مانند ضدعفونی کردن چمن، پرچم‌های کرنر، مخروطی‌های تمرین، تیر دروازه‌ها و هر چیز دیگری که در زمین تمرینی امکان تماس بازیکنان با آن وجود داشته باشد را شامل می‌شود.

در بخشی دیگر از پروتکل پزشکی آمده که بازیکنان در هفته باید دو بار تست کرونا بدهند و هر روز دمای بدن آنها با تب سنج بررسی شود. آنها همچنین از تجمع در کنار یکدیگر، رفتن به مرکز تمرینی یا بازگشت از آن به همراه یکدیگر منع می‌شود.

 

 

1482361

 


سازمان لیگ فوتبال انگلیس هنوز هیچ واکنشی برای تأیید یا رد ادعاهای مطرح شده درباره پروتکل پزشکی تمرینات از سوی BBC‌ نشان نداده است.

فوتبال انگلیس از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند) به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد اما به تازگی دولت به انتشار سندی 50 صفحه‌ای به ازسرگیری تمرینات و مسابقات چراغ سبز نشان داده است. با این حال در انگلیس برخلاف دیگر لیگ‌های بزرگ اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا و آلمان، تمرینات نه به صورت انفرادی نه به صورت گروهی هنوز از سر گرفته نشده‌اند و تاریخی دقیق هم برای آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها