کد خبر : 1683618 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:44 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق بایرن و تمجید ویژه از هانسی فلیک

جیووانی البر ستاره سابق بایرن مونیخ تمجید ویژه از هانسی فلیک انجام داد.

ستاره سابق بایرن و تمجید ویژه از هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا یک شروع پر نوسان داشت. آنها بعد از شکست ۵-۱ در مقابل منشن گلادباخ در ماه نوامبر سرمربی وقت خود یعنی نیکو کواچ را برکنار کردند و هانسی فلیک، دستیار سرمربی کروات به طور موقت هدایت باواریایی‌ها را برعهده گرفت.

 

فلیک اما در بایرن مونیخ نتایج بسیار فوق‌العاده کسب کرد. بایرن با سرمربیگری این آلمانی در آستانه حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. همچنین آنها حالا با اختلاف ۴ امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته اند؛ همه اینها باعث شد که اخیراً قرارداد هانسی فلیک با بایرن مونیخ سال ۲۰۲۳ تمدید شود.

 

 

1483377

 

 

عملکرد فوق العاده فلیک باعث شده که ستاره سابق باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از این سرمربی بپردازد. جیوانی البر در این باره گفت: " بایرن خیلی نامنظم فصل را شروع کرد و همین موضوع باعث شد که آنها سرمربی خود را عوض کنند. فلیک بازیکنان بایرن و تیم ملی آلمان را می‌شناخت و همین موضوع احترام و تحسین آنها را نسبت به او در پی داشت. با وجود نیکو کواچ به نظر می رسید که او نمی‌تواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند.

 

بعد از حضور فلیک اما روحیه و انگیزه بازیکنان بازیابی شد و حالا بایرن مونیخ در صدر جدول قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها