کد خبر : 1683625 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 19:10 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا دوباره برای جذب مدافع هلندی تلاش می کند؟

نشریه سان مدعی شد این احتمال وجود دارد که باشگاه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود دوباره برای جذب ماتیاس دی لیخت و این بار از یوونتوس تلاش کند.

بارسلونا دوباره برای جذب مدافع هلندی تلاش می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت در اوج جوانی و هنگامی که تنها ۱۹ سال سن داشت بازوبند کاپیتانی آژاکس را بر بازو بست و یکی از مهم‌ترین ارکان حضور این باشگاه در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود.

 

عملکرد فوق العاده دی لیخت در ترکیب آژاکس باعث شد که تیم‌های زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند. در حالی که به نظر می رسید بارسلونا به جذب این مدافع هلندی بسیار نزدیک شده اما دی لیخت در چرخشی عجیب و جالب توجه باشگاه یوونتوس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

 

1481467

 

 

مدافع هلندی اما نتوانسته در ترکیب یوونتوس بازی های فوق العاده ای ارائه دهد و عملکرد وی دور از حد تصورات بوده است؛ موضوعی که باعث شده حالا شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی زودهنگام او از بیانکونری مطرح شود.

 

اگرچه گفته می‌شود که باشگاه یوونتوس با توجه به سن و سال کم و آینده دار بودن دی لیخت تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد اما حالا سان مدعی شده که بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد از وضعیت نه چندان خوب ستاره هلندی در یووه استفاده کند و یک بار دیگر تلاش خود را برای جذب او انجام دهد.

دیدگاه‌ها