کد خبر : 1683721 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 10:56 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

فیلیپه ملو:

حمله دوباره هافبک برزیلی به کیه لینی

فیلیپه ملو، هافبک سابق اینتر مصاحبه های جنجالی علیه جورجو کیه لینی را ادامه داده است.

حمله دوباره هافبک برزیلی به کیه لینی

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بخش هایی از کتاب مدافع یوونتوس منتشر شده که در آن او فیلیپه ملو را "بدترین بدترین ها" توصیف کرده بود. حالا این هافبک برزیلی مکررا در مقام پاسخگویی برآمده و مدعی شد کیه لینی تنها برای فروش بیشتر کتابش این حرف ها را زده است.

 

فیلیپه ملو گفت: "کیه لینی به این دلیل با من مشکل دارد که وقتی در بازی مقابل سیه نا بازی می کردیم، با سر به او ضربه زدم. من از آن زمان با جورجو صحبت نکرده ام و حالا او این کتاب را نوشته است. من آنچه باید بگویم را گفته ام. هزار اتفاق در یوونتوس رخ داد و من می توانم هزار کتاب در مورد آن بنویسم که خیلی مهمتر از حرف های کیه لینی باشد. او هرگز از من عذرخواهی نکرد، اما تا زمانی که مسئولیت آنچه گفته را بر عهده می گیرد شرایط خوب است. او کیه لینی این جنجال ها را به پا کرد تا کتابش بیشتر بفروشد.

 

1070220

 

او باید مانند خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر که در کتابش کلامی در مورد یوونتوس سخن نگفت عمل می کرد. علاوه بر این وقتی مردم در حال مردن هستند زمان خوبی برای انتشار کتاب نیست.

 

اینتر از زمان کودکی رویای من بوده است. من در گالاتاسارای تاریخ سازی کردم و ماندن در آنجا برای من خیلی راحت بود، زیرا من برای هواداران این تیم اسطوره بودم. من به تازگی یک قرارداد سه ساله جدید امضا کرده بودم، اما به اینتر رفتم و 50 درصد دستمزدم را کم کردم که این تصمیم قلبی بود.

 

ژوزه مورینیو و دیگران در گذشته سعی کرده بودند من را هنگام حضور در فیورنتینا به اینتر ببرند، اما متاسفانه به یوونتوس رفتم. من هیچ وقت درباره یووه بد صحبت نکردم، اما انتقال به سن سیرو در دربی میلان و پوشیدن لباس اینتر اوج هیجان برای من بود. ما با یک گل برنده شدیم."

دیدگاه‌ها