کد خبر : 1683788 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:38 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاید دژاگه به شروع لیگ برتر نرسد!

احتمال دارد اشکان دژاگه به دلیل مشکلات پروازی شروع لیگ برتر را از دست بدهد.

شاید دژاگه به شروع لیگ برتر نرسد!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان باتجربه تیم ملی و تراکتور تبریز از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران با کسب اجازه از کادرفنی سرخپوشان تبریزی راهی آلمان شد تا در کنار خانواده اش باشد. او حالا بیش از دو ماه است که در آلمان خود را قرنطینه کرده و با توجه به موارد سفت و سخت بهداشتی در این کشور او فعلا نمی تواند از آلمان خارج شود.

 

از سوی دیگر اگرچه آلمان ها مدتی است قرنطینه را با فشار کمتری دنبال می کنند اما گستردگی دوباره ویروس کرونا سبب شده تا آنها به دنبال قرنطینه دوباره کشورشان باشند. دژاگه نیز که در آلمان بسر می برد، مجبور است از قوانین این کشور پیروی کند. او در این خصوص گفته است: «آلمانی‌ها در حال حاضر بررسی می‌کنند که آیا می‌توانند وضعیت را آزادتر کنند یا نه و خیلی‌ها هم به این فکر هستند که بار دیگر مردم را قرنطینه کنند».


از این رو در شرایطی که احتمال دارد تمرینات تیم های لیگ برتری طی روزهای آینده شروع شود و مسئولان رای به برگزاری مسابقات بدهند، اگر آلمان بار دیگر قرنطینه شود، پروازهای خروجی از این کشور نیز انجام نخواهد شد و مشخص نیست دژاگه چه زمانی بتواند به ایران برگردد.


بی تردید تاخیر در ورود دژاگه در ایران سبب خواهد شد تا او به شروع دوباره لیگ برتر نرسد و ممکن است تراکتور از این ماجرا ضرر کند. 


گفتنی است؛ دژاگه امروز در مصاحبه ای تند خواهان لغو مسابقات لیگ نوزدهم شده بود و از مقامات بالادستی خواست که عجولانه درباره شروع لیگ تصمیم نگیرند.

دیدگاه‌ها