کد خبر : 1683789 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:50 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای 7 گولد

یوونتوس و شروع مذاکرات مقدماتی با نیمار

شبکه 7 گولد ایتالیا ادعا کرد که نماینده های یوونتوس اخیرا با نیمار وارد مذاکرات ابتدایی شده اند.

یوونتوس و شروع مذاکرات مقدماتی با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، وقتی صحبت از جدایی نیمار ازپی اس جی می شود، اخبار به سمت بارسلونا می روند. در واقع تمایل اصلی فوق ستاره برزیلی بازگشت به بارسلوناست یعنی همان جایی که در آن توانست زیر نظر لوئیس انریکه در فصل 15-2014 فاتح سه گانه شود و 4 فصل درخشان را آنجا سپری کرد.

 

 

1492899

 

 

او که با قراردادی 222 میلیون یورویی در سال 2017 راهی پی اس جی شد، بی تاب جدایی از این باشگاه است ولی سال گذشته تلاش های او برای این مهم، ثمری نداشت. با توجه به شرایط اقتصادی بحرانی تیم های فوتبال در دوران کرونا، به نظر نمی رسد که نه بارسا و نه هیچ باشگاهی دیگری بتواند تابستان پیش رو نیمار را جذب کند اما طبق ادعای 7 گولد، یوونتوسی ها مذاکرات ابتدایی با نیمار را شروع کرده اند و در صورت توافق با او حاضرند دیبالا را به پی اس جی پیشنهاد بدهند.

مشکل بزرگ در راه توافق با نیمار، به دستمزد بالای او بر می گردد. نیمار سالانه 37 میلیون یورو دستمزد می گیرد و به جز پی اس جی، هیچ باشگاهی توان پرداخت این دستمزد به او را ندارد. 

 

 

1493926

 

 

چندی پیش موندودپورتیوو ادعا کرد که نیمار تنها در صورت بازگشت به بارسا حاضر است رقم دستمزد خود را به 24 میلیون یورو کاهش دهد. با این تفاسیر، یوونتوس برای رسیدن به توافق قطعی با نیمار، کار دشواری پیش رو دارد.

علاقه یووه به نیمار البته مساله جدیدی نیست. تابستان گذشته یوونتوس یکی از باشگاه هایی بود که مذاکراتی با نیمار انجام داد ولی خیلی زود متوجه شد که فوق ستاره برزیلی، قصد بازگشت به لالیگا را دارد.

 

دیدگاه‌ها