کد خبر : 1683829 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 21:46 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

باید از فرهاد مجیدی حمایت کرد

ماجدی: اجازه نمی دادند استراماچونی را ببینیم

عضو سابق هیئت مدیره استقلال می گوید دلیل جدایی استراماچونی مشکلات مالی بود.

ماجدی: اجازه نمی دادند استراماچونی را ببینیم

به گزارش ورزش سه، میرشاد ماجدی در این باره گفت: تمام مشکل جدایی استراماچونی مسائا مالی بود، دیدید که با چه مکافاتی برای او پول واریز کردیم؟ مگر از روز اول نمی دانستیم این مشکلات وجود دارد؟ این بود که ما می گفتیم مربی خارجی سخت است وگرنه چه کسی منکر توانایی فنی ایشان است؟ مگر همین اتفاق ها برای ویلموتس نیفتاد؟

 

او ادامه داد: من به خدا فقط دوبار استراماچونی را دیدم و حتی یک بار هم از نزدیک با ایشان را ندیدم. هروقت می گفتیم بگذارید با ایشان جلسه داشته باشیم می گفتند شان شما نیست و نمی شود. نمی دانند چه چیزی بود که اجازه نمی دادند ما ایشان را ببینیم.

 

وی افزود: در آن زمان آقای فتحی، خلیل زاده، منزوی و همین آقای سعادتمند در هیئت مدیره بودند و بروید بپرسید چند بار گفتیم جلسه بگذارید ولی اجازه نمی دادند ، همین آقای شفر را ما بعد از چند بار درخواست یک بار توانستیم زیارت کنیم، من اصلا یک بار هم قرارداد آقای استراماچونی را ندیدم. به عنوان کسی که سال ها در استقلال بازی می کردم دوست داشتم سرمربی تیم را ببینم ولی اجازه ندادند. بعد هم رفتند به دروغ علیه ما در فضای مجازی جو سازی کردند که من به هیچ عنوان از آنها نمی گذرم. دیدید که آخر خودشان هم با این مقدار بدهی سنگین سراغ مربی داخلی رفتند.


ماجدی در پایان در مورد خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من مقاله دکترایم در مورد بومی سازی مدیریت ورزشی است و فقط این را می گویم ثبات مدیریت خیلی مهم است. تا زمانی که دست باشگاه در جیب دولت باشد شرایط همین است.

 

او در مورد سرمربیگری فرهاد مجیدی هم گفت: فرهاد مربی جوان و باهوشی است، باید به او کمک کنیم و اگر حمایتش کنیم یک مربی جوان را تحویل فوتبال داده ایم.

دیدگاه‌ها