کد خبر : 1683830 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 21:50 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منمن:

از آمادگی ورنر برای حضور در لیورپول مطمئن نیستم

استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول، تمجید ویژه از تیمو ورنر انجام داد اگرچه او مطمئن نیست که حالا زمان مناسبی برای پیوستن این ستاره آلمانی به لیورپول باشد.

از آمادگی ورنر برای حضور در لیورپول مطمئن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، گمانه زنی های زیادی در رابطه با احتمال پیوستن تیمو ورنر به لیورپول مطرح شده است چرا که گفته می شود یورگن کلوپ از طرفداران سبک بازی هم وطن خود به حساب می آید. از طرف دیگر گفته می‌شود بارسلونا هم به شدت شرایط جذب ورنر را دنبال می کند.

 

پیوستن تیمو ورنر به لیورپول اما می‌تواند یک چالش بسیار بزرگ و سخت برای او باشد چرا که تیم انگلیسی در خط حمله خود مثلث قدرتمند محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه را در اختیار دارد؛ موضوعی که باعث می‌شود ورنر در صورت انتقال به آنفیلد احتمالا به یک نیمکت نشین تبدیل شود.

 

 

1495704

 

 

ستاره سابق لیورپول یعنی استیو مک منمن اما ضمن تمجید از مهاجم آلمانی درباره انجام این انتقال احتمالی گفت: " بازیکنان زیادی مثل ورنر وجود دارند که صحبت های زیادی در رابطه با حضورشان در لیورپول مطرح شده است. با این حال من نمی‌دانم که آیا او هنوز برای حضور در لیورپول آماده خواهد بود یا خیر.

 

ورنر بازیکن بسیار جوان و سریعی است. او در گلزنی نیز فوق العاده عمل می‌کند و برای تیم ملی کشورش نیز بازی کرده است. عالی خواهد بود اگر لیورپول بتواند این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد. او هر روز در حال پیشرفت است اما آیا قادر به نیمکت نشین کردن یکی از اضلاع مثلث خط حمله لیورپول خواهد بود؟ احتمالاً باید بگویم که در حال حاضر نه. با این حال او بازیکنی متعلق به آینده است."

دیدگاه‌ها