کد خبر : 1681597 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورنر: تیمهای خارجی برایم جذاب‌تر از بایرن هستند

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش که مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار دارد می‌گوید پیوستن به تیمی غیرآلمانی را به ملحق شدن به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد.

ورنر: تیمهای خارجی برایم جذاب‌تر از بایرن هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش بعد از درخشش با پیراهن این تیم مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته ولی مهمترین مقاصد احتمالی او لیورپول و بایرن مونیخ عنوان شده است. ورنر حالا می‌گوید پیوستن به تیمی غیرآلمانی را به محلق شدن به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد.

 

ورنر در سال جاری پیش از تعلیق رقابتهای فوتبال در 36 بازی برای لایپزیش 27 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده و نقش مهمی در رسیدن تیم یولیان ناگلزمان به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشته. ورنر حالا می‌گوید با وجود احترامی که برای بایرن و سرمربی‌اش هانسی فلیک قائل است ولی بازی کردن در لیگی خارجی برایش جذاب‌تر است.

 

                                                                               1494075

                                                

ورنر در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" بایرن باشگاه بزرگی است و این را همه می‌داننند و لازم نیست راجع به بزرگی‌اش صحبت کنیم. هانسی فلیک هم این فصل ثابت کرده که مربی بسیار عالی‌ای است. ولی اگر در آینده قرار باشد من به تیم دیگری ملحق شوم، پیوستن به تیمی خارجی برایم جذاب‌تر از بایرن مونیخ خواهد بود".

 

مهاجم آلمانی لایپزیش در ادامه گفت:" مساله اینجا است که چالش بازی در لیگی خارجی برای من جذاب‌تر است از پیوستن به تیمی دیگر از بوندس‌لیگا".

 

دیدگاه‌ها