کد خبر : 1683833 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 22:12 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی یووه بالاخره به ایتالیا بر می گردد

انتظار می‌رود که گونسالو ایگواین امشب از آرژانتین به تورین برگردد تا در تمرینات یوونتوس شرکت کند.

ستاره آرژانتینی یووه بالاخره به ایتالیا بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا برخی از بازیکنان تیم یوونتوس این کشور را ترک کردند که یکی از آنها مهاجم آرژانتینی بیانکونری یعنی گونسالو ایگواین بود که تورین را به مقصد آرژانتین ترک کرد.

 

افرادی که از کشور ایتالیا خارج می شوند بعد از بازگشت باید یک دوره قرنطینه ۱۵ روزه را پشت سر بگذارند و بعد از آن باید تست های مربوط به کرونا انجام شود تا از سلامت آنها اطمینان کامل حاصل شود.

 

 

1492987

 

 

هافبک فرانسوی یوونتوس یعنی آدرین رابیو بعد از ظهر دیروز از فرانسه به ایتالیا بازگشت. همچنین انتظار می رود که گونسالو ایگواین امشب بوینس آیرس را به مقصد ایتالیا ترک کند و احتمالاً فردا به تورین خواهد رسید.مهاجم آرژانتین پیش از این به دلایل شخصی و خاطر ابتلای مادرش به سرطان راهی آرژانتین شده بود.

 

به نظر می‌رسد که همه بازیکنان یوونتوس آماده هستند تا در روز دوشنبه تمرینات گروهی را از سر بگیرند. حتی دانیله روگانی و پائولو دیبالا که پیش از این تست کرونای آنها مثبت اعلام شده بود. مهم ترین چهره یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو هم که اخیراً از پرتغال به تورین بازگشته بود، احتمالاً در تمرین روز دوشنبه حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها