کد خبر : 1683866 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

مسی: لائوتارو یک مهاجم کامل است

لیونل مسی در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو به ستایش از مهاجم هموطنش لائوتارو پرداخت، این در حالی است که شایعات درباره انتقال لائوتارو به بارسلونا اخیرا اوج گرفته.

مسی: لائوتارو یک مهاجم کامل است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه‌ای با اختصاصی با روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود شرکت کرده و درحالیکه این روزها شایعات درباره انتقال مهاجم هموطنش، لائوتارو مارتینز از اینترمیلان به بارسلونا به اوج رسیده، می‌گوید لائوتارو همه خصوصیات لازم برای یک مهاجم مدرن را دارد. مسی البته می‌گوید درباره مذاکرات دو باشگاه بر سر انتقال لائوتارو اطلاعی ندارد.

 

1496492

 

لائوتارو، مهاجم آرژانتینی 22ساله اینترمیلان به خصوص در این فصل برای اینتر درخشیده و در 31 بازی برای این تیم 16 گل به ثمر رسانده. در ماه‌های اخیر شایعات درباره انتقال قریب‌الوقوع او به بارسلونا همیشه مطرح بوده و اخیرا این گمانه‌زنی‌ها اوج گرفته است.

 

مسی در مصاحبه با این روزنامه در عین اینکه می‌گوید نمی‌داند آیا این شایعات واقعیت دارد یا نه، به صراحت بیان می‌کند بازی کردن در کنار لائوتارو در نوکمپ برایش هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

1496493

 

مسی به موندو دپورتیوو گفت:" اگر بخواهم صادق باشم واقعیت این است که من در حال حاضر نمی‌دانم مذاکراتی در جریان بوده یا نه. در این باره چیزی نمی‌دانم".

 

ستاره بزرگ آرژانتینی در ادامه گفت:" فکر کنم قبلا هم گفته‌ام که لائوتارو مهاجمی بی‌نظیر است. به خصوص به این خاطر که معتقدم او یک مهاجم بسیار کامل است. لائوتارو قوی است، خوب دریبل می‌زند، شم گلزنی دارد و می‌داند چطور باید توپ را حفظ کند. ولی خب، باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت مساله او و چند بازیکن دیگر به کجا ختم می‌شود".

 

مسی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" در مورد نقل و انتقالات، در باشگاه کسانی هستند که مسئولیت این موضوع با آنها است و آنها هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند اضافه شدن چه کسانی به نفع تیم است. البته شکی نیست که در شرایط فعلی ناشی از بحران اپیدمی فعالیت‌ها در بازار نقل و انتقالات کمتر خواهد شد و در عین حال ما برای اینکه بتوانیم شرایط فعلی‌مان را بهبود بدهیم باید تقویت شویم".

 

 

دیدگاه‌ها