کد خبر : 1683873 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هری کین؛ از شروع مجدد لیگ برتر

هری کین اعلام کرد سلامت کامل خود را بدست آورده و از زمان شروع مجدد لیگ برتر می‌تواند برای تاتنهام به میدان برود.

بازگشت هری کین؛ از شروع مجدد لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تاتنهام که مدت قابل توجهی را با مصدومیت دست و پنجره نرم می‌کرد می‌گوید سلامت کامل خود را بدست آورده و آماده است در زمان شروع مجدد لیگ برتر انگلیس برای تیمش تاتنهام به میدان برود.رر

 

1496508

 

 

هری کین در روز اول سال جدید میلادی از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او پیش از توقف فوتبال در ماه مارس به دلیل اپیدمی کرونا به مدت چند ماه دور از میادین بود. این وقفه ناشی از کرونا حالا به نفع هری کین شده و او می‌گوید در زمانی که لیگ برتر از سر گرفته شود برای بازی با پیراهن تاتنهام آماده است. این مسلما برای ژوزه مورینیو خبر خوبی است.

 

هری کین به اسکای گفت:" من کاملا خوب خوبم. پیش از شروع قرنطینه هم شرایط خوبی داشتم و عملا به جز تمرین با تیم هر کار دیگری می‌توانستم بکنم. از زمان شروع قرنطینه به صورت آنلاین با بقیه هم‌تیمی‌هایم تمرین کرده‌ام و کمی هم به صورت اختصاصی تمرین کرده‌ام. تمرینهایی برای عضله همسترینگ".

 

کاپیتان تاتنهام در ادامه صحبتهایش گفت:" ما از حدود هفته گذشته توانستیم وارد زمین تمرین شده و با یکی از اعضای کادر فنی، تمرین دو نفره انجام بدهیم. اینکه می‌توانم از خانه بیرون بیایم و پایم را دوباره به توپ بزنم خیلی لذت‌بخش است. هر وقت که فصل ادامه پیدا کند، چه از ماه آینده و چه از دو یا سه ماه آینده، من برای حضور در اولین بازی تیمم آماده هستم".

 

 

دیدگاه‌ها