کد خبر : 1683911 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 15:40 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به از سرگیری بوندسلیگا

کروس: اگر آلمان نتواند، هیچ کشوری نمی تواند

تونی کروس ستاره آلمان رئال معتقد است که اگر بوندسلیگا نتواند فصل را به اتمام برساند، برای دیگر کشورها این کار غیرممکن خواهد بود.

کروس: اگر آلمان نتواند، هیچ کشوری نمی تواند

به گزارش "ورزش سه"، از فردا قرار است بوندسلیگا از سر گرفته شود و نگاه تمام دنیا به آلمان خواهد بود. در واقع بوندسلیگا اولین لیگ بزرگ و معتبر اروپایی است که رقابت ها را پس از شیوع کرونا از سر می گیرد و می تواند الگویی مناسب برای دیگر کشورها باشد.

 

 

1496564

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال که به تازگی تمرینات را در کنار دیگر بازیکنان شروع کرده، در مورد از سرگیری بوندسلیگا گفت:« اینجا نگاه همه به بوندسلیگاست و این حس وجود دارد که اگر در آلمان نتوانند کار را به اتمام برسانند، هیچ کشوری قادر نخواهد بود لیگ خود را تمام کند. آلمان از حیث تعداد مبتلایان کرونا و تلفات، بهترین آمار را دارد و اگر آنجا نتوان فوتبال را به پایان رساند، از چه کشوری می توان چنین توقعی داشت؟ نگاه همه ما به آلمان است و منتظر نتیجه کار خواهیم ماند.»

 

کروس در مورد از سرگیری تمرینات رئال گفت:« در دوران قرنطینه تمرینات را در خانه و بر اساس دستورات مربیان انجام می دادیم. آن دوران مثل تعطیلاتی درازمدت بود. البته می دانستیم که بالاخره روزی تمرینات شروع می شوند. حالا کار را از صفر شروع کرده ایم و یک پیش فصل 4 یا 5 هفته ای خواهیم داشت. نحوه تمرینات ما مثل تمرین تیم های آلمانی است که ابتدا در گروه های کوچک کار را شروع کردند و سپس همه چیز به روال عادی برگشت. ما فقط دیرتر از آنها استارت زدیم.»

 

 

دیدگاه‌ها