کد خبر : 1683984 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 02:28 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام تند ژرار هولیه به PSG و مارسی

ژرار هولیه، سرمربی سابق لیورپول، معتقد است که باشگاه های پاری سن ژرمن و المپیک مارسی، با فشار بر دولت فرانسه، باعث نیمه کاره ماندن رقابت های این فصل لیگ 1 شدند.

اتهام تند ژرار هولیه به PSG و مارسی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری از لیگ های اروپایی به دنبال به پایان رساندن رقابت های این فصل هستند، با توجه به دستور دولت فرانسه برای تعطیلی رقابت های ورزشی تا ماه سپتامبر، رقابت های لیگ 1 نیمه کاره به پایان رسید و پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان این فصل معرفی شد و مارسی هم به عنوانن نایب قهرمانی رسید.

این در حالی است که لیون به عنوان یکی از بزرگترین بازنده های این تصمیم، با قرار گرفتن در رتبه هفتم، برای اولین بار از سال 1997، نتوانست به رقابت های اروپایی راه پیدا کند.

اکنون هولیه که بین سال های 2005 تا 2007، هدایت لیون را برعهده داشت و با این تیم دو بار قهرمان لیگ 1 شد، ادعا کرد که پی اس جی و المپیک مارسی با همکاری هم، باعث نیمه کاره ماندن رقابت های این فصل شدند.

 

1496674

 

او که اکنون مشاور ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون است، به تلویزیون رسمی این باشگاه گفت:" اتحادی بین پی اس جی و المپیک مارسی شکل گرفت که ضربه سختی زد. در این اتحاد، توافقی بین دوستان شکل گرفت و فکر می کنم مهمتر از همه، این نقشه ای برای حذف لیون بود.

روی این نقشه سرپوش گذاشته خواهد شد زیرا دولت فرانسه هم در آن نقش داشت. من همه کنفرانس های مطبوعاتی امانوئل مکرون و ادوارد فیلیپپ (نخست وزیر)، را دنبال کردم و آنها هرگز در مورد ورزش صحبتی نکردند.

و تنها در پایان، خیلی شانسی، گفته شد که لیگ 1 نمی تواند از سر گرفته شود. این اولین بار بود که آنها در مورد ورزش حرف می زدند. برای من این خیلی عجیب بود."

دیدگاه‌ها