کد خبر : 1684039 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 12:37 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال سرمایه گذاری سویا روی یک باشگاه مکزیکی

خوسه کاسترو، رئیس باشگاه سویا، اعلام کرد که این باشگاه قصد دارد به عنوان بخشی از پروژه بین المللی سازی اش، روی یک باشگاه مکزیکی سرمایه گذاری کند.

احتمال سرمایه گذاری سویا روی یک باشگاه مکزیکی

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این رسانه های مکزیکی اعلام کرده بودند که پس از اینکه پروانه فعالیت باشگاه لوس تیبورونس روخوس از شهر وراکروز به دلیل مشکلات مالی لغو شد، باشگاه سویا برای راه اندازی باشگاه در این شهر ابراز تمایل کرد.

اما روز پنج شنبه، باشگاه جدید  کلاب وراکروز د فوتبول تیبورون در این شهر تاسیس شد که قرار است در لیگ جدید التاسیس بالومپیه مکزیکانو که قرار است از ماه سپتامبر شروع شده و مستقل از فدراسیون فوتبال مکزیک و لیگ حرفه ای این کشور فعالیت کند، حضور داشته باشد.

 

1496742

 

هرچند کاسترو اعلام نکرد که قرار است سویا روی چه باشگاهی سرمایه گذاری کند اما تایید کرد که احتمال دارد این باشگاه هم مانند اتلتیکو مادرید در فوتبال مکزیک سرمایه گذاری کند. این باشگاه مادریدی از سال 2017 بخشی از سهام باشگاه اتلتیکو سن لوئیس را در اختیار دارد.

کاسترو به مولتی مدیوس دپورتس گفت:" این پروژه ای است که ما هنوز در مورد آن زیاد صحبت نکردیم. من ایده ای ندارم اما ما آماده هر احتمالی هستیم که در مکزیک یا هر کشوری که در آن پروژه جالبی برای ایده بین المللی سازی ما وجود دارد، کار کنیم. این موضوعی است که ما روی آن کار می کنیم. من بسیار جاه طلب هستم اما دوست ندارم وقتی چیزی انجام نشده، پیش بینی کنم."

سویا در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشین، در رتبه سوم لالیگا قرار دارد.

دیدگاه‌ها