کد خبر : 1684091 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 16:09 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

تاریخ اسنتقلال پراست از کارهای بزرگ 

مصطفوی: هیچ ترسی از شروع لیگ نداریم!

مربی استقلال می گوید این تیم ترسی از شروع لیگ ندارد.

مصطفوی: هیچ ترسی از شروع لیگ نداریم! 

صالح مصطفوی در این باره به ورزش سه گفت: شرایطی ایجاد شده است مثل اینکه باشگاه استقلال ترس از رقابت دارد یا نمی خواهد بازی کند. همه شغل مان فوتبال است و دلمان برای زمین چمن و تمرین تنگ شده است. دوست داریم شرایطی ایجاد شود که بتوانیم رقابت و تمرین کنیم. 

 

او ادامه داد: فوتبال براساس رقابت و امید است، هیچ تیمی از پیش برنده و بازی نیست. قطعا اگر تمرینات شروع شود ما با حداکثر توان تلاش می کنیم تیم را آماده کنیم. اگر صحبتی هم کرده ایم نگرانی برای سلامتی خودمان و خانواده مان بوده است. اگر مسوولین بتوانند شرایطی فراهم کنند که بتوانیم بدون نگرانی برای شغل مان تلاش کنیم و به زمین فوتبال برگردیم، شدیدا استقبال می کنیم و آماده هرگونه رقابت هستیم. 

 

مربی استقلال در مورد اینکه عده ای اعتقاد دارند استقلال از رقابت ترس دارد هم گفت: باشگاه استقلال در تاریخ خود ثابت کرده که می تواند کارهای بزرگ انجام بدهد و ما آماده رقابت هستیم، چه در لیگ برتر و چه جام حذفی شانس قهرمانی داریم و برای این شانس مان حاضریم تا آخرین لحظه بجنگیم و تلاش کنیم. 

 

او در مورد درگذشت متین قوسی نوجوانان فوتبالیست که به دست مایه ای برای اعتراض بعضی از باشگاه تبدیل شد هم گفت: واقعا درگذشت این نوجوان فوتبالیست هم نگران مان کرد و هم ناراحت مان کرد. غم اینکه یک بازیکن از جمع فوتبال کم شد به جای خود و نگرانی از اینکه برخلاف تصور عمومی که ورزشکاران قوی هستند و احتمالا این ویروس به آنها کارگر نیست نگرانی ما را بیشتر می کند. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که ما بتوانیم بدون نگرانی به شغل مان که فوتبال هست و به این رقابت های زیبا برگردیم.

 

مصطفوی در پایان گفت: مهم این است که این شرایط ایجاد شود و نگرانی همه ما از این است که شاید این شرایط وجود نداشته باشد وگرنه ما هیچ مشکلی برای شروع تمرینات نداریم.

دیدگاه‌ها