کد خبر : 1684107 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 17:07 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

از استیماچ ممنونم، به زودی شاگردش می شوم

سینگ: برای پوشیدن پیراهن هند لحظه شماری می‌کنم

هافبک ایرانی- هندی نفت مسجدسلیمان می گوید به زودی کارهای مربوط به صدور پاسپورت هندی اش انجام می شود و می تواند برای تیم ملی این کشور به میدان برود.

سینگ: برای پوشیدن پیراهن هند لحظه شماری می‌کنم

امید سینگ در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره صحبت های ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی هند مبنی بر دعوتش به این تیم بیان کرد: آقای استیماچ مربی بزرگی است و همواره به من لطف و محبت داشته. از او بابت صحبت هایی که درباره ام انجام داد تشکر می کنم و امیدوارم خیلی زود با پوشیدن پیراهن تیم ملی هند بتوانم پاسخ محبت و اعتمادش را بدهم.


وی ادامه داد: دستیار استیماچ در هند(لوکا رادمن) در فولاد مربی من بود و خوشحالم که قرار است به زودی شاگرد آقای ایگور شوم. مراحل قانونی مربوط به صدور پاسپورتم طی می شود و فکر می کنم به زودی بتوانم راهی هند شوم و پیراهن تیم ملی این کشور را برتن کنم. واقعیت این است که خودم هم برای پوشیدن پیراهن هند لحظه شماری می کنم.


هافبک ایرانی- هندی همچنین گفت: واقعیت این است که دوست دارم برای سرزمین پدری ام فوتبالیست مفیدی باشم و کمک کنم تا این تیم در آسیا جایگاه بهتری پیدا کند. من از مردم هند همیشه چیزهای خوبی شنیدم. پدرم خیلی مسائل را برایم تعریف کرده و الان بسیار علاقه مندم تا به این کشور بروم و برای تیم ملی آنها بازی کنم.


سینگ درباره اینکه گفته می شود با یک باشگاه هندی هم قرارداد همکاری امضا کرده، تاکید کرد: هنوز قراردادی امضا نکردم. واقعیت این است از زمانی که آقای استیماچ مرا به تیم ملی هند دعوت کرد، پیشنهادهایی از چند تیم هندی دریافت کردم اما هنوز قراردادی امضا نشده است. قطعا بعد از پایان قراردادم با نفت مسجدسلیمان با این تیم ها مذاکره می کنم و اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم در عرصه باشگاهی نیز فوتبالم را در هند ادامه بدهم.


وی در پایان افزود: از مردم هند تشکر می کنم. این عزیزان همواره به من لطف داشتند. آنها در اینستاگرام پیام های جذابی برایم ارسال می کنند و با دیدن این پیام ها انرژی می گیرم. امیدوارم به زودی برای تیم ملی کشور هند بازی کنم و مفید باشم.

دیدگاه‌ها