کد خبر : 1684135 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 18:52 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس و مفسر فوتبالیست پرتغالی و البته ایرانی!

شغل جدید مربی محبوب تراکتوری ها

تونی اولیویرا مربی محبوب تراکتوری ها این روزها به عنوان کارشناس در یک شبکه پرتغالی به تفسیر فوتبال این کشور و البته بازیکنان پرتغالی حاضر در لیگ های مختلف به دنیا می پردازد.

شغل جدید مربی محبوب تراکتوری ها

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی و محبوب تبریزی ها که در دوران حضور خود در این تیم موفق شد به عنوان یک مربی محبوب در دل هواداران این تیم جا باز کند، این روزها و در حالی که روی نیمکت هیچ تیمی نمی‌نشیند در پرتغال به برنامه سازی و البته کارشناسی آن مشغول است.

 

تونی اولیویرا این برنامه را به صوت هفته ای و یا دو هفته ای یک بار این برنامه را در یکی از شبکه های تلویزیونی در پرتغال به روی آنتن می برد و در آن درباره فوتبالیست های پرتغالی حاضر در لیگ این کشور و البته دیگر لیگ های فوتبال دنیا از جمله ایران به صحبت می پردازد.

 

او در این باره می گوید: ما فوتبالیست های پرتغالی لیگ را به دقت تفسیر می کنیم و درباره بسیاری از آنها خارج از لیگ پرتغال و در دیگر لیگ های دنیا نیز صحبت می کنیم. ما حتی بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند را هم بررسی می کنیم.

 

تونی اولیویرا در این باره ادامه داد: در این برنامه من درباره بازی های لیگ ایران و البته تراکتور هم صحبت می کنم و یکی دیگر از آیتم های من در این برنامه هفته ای یا دو هفته ای، بررسی بازیکنان ایرانی حاضر در فوتبال پرتغال، بازیکنانی مانند مهدی طارمی است.

دیدگاه‌ها