کد خبر : 1684178 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 23:59 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه ملو:

فقط لائوتارو را کنار لیونل مسی تصور کنید

فیلیپه ملو، مدافع سابق یوونتوس و اینتر ابراز امیدواری کرد لائوتارو مارتینز راهی بارسلونا شود.

فقط لائوتارو را کنار لیونل مسی تصور کنید

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که لائوتارو مارتینز جدی ترین گزینه تقویت خط حمله بارسلونا در تابستان امسال به شمار می آید و اخبار حاکی از توافق طرفین برای نهایی شدن این انتقال است. فیلیپه ملو که در روزهای اخیر به علت درگیری لفظی با جورجو کیه لینی دوباره سر زبان ها افتاده، مدعی شد خط حمله بارسا با حضور لائوتارو تقویت خواهد شد.

 

1492872

 

فیلیپه ملو گفت: "من لائوتارو مارتینز را به خوبی می شناسم. من در ایتالیا هوادار اینتر هستم و تازه در سن 32 سالگی به رویای بازی کردن برای این تیم دست پیدا کردم، حتی اگر در گذشته روزی برای یوونتوس به میدان رفته بودم. لائوتارو بازیکنی باکیفیت بوده که مانند گابریل ژسوس توانایی های زیادی در بازی بدون توپ دارد و علاوه بر این می تواند گل های زیادی برای تیمش به ثمر برساند.

 

از نظر من لائوتارو مهاجمی متعلق به نسل آینده است. لائوتارو استعداد و قدرت فراوانی دارد و بازیکن مورد علاقه من محسوب می شود. من می خواهم لائوتارو را در بارسلونا ببینم، اما این تیم اکنون لوییس سوارز را نیز در اختیار دارد که در بین بهترین مهاجمان جهان قرار دارد. این دو بازیکن را در کنار لیونل مسی و نیمار تصور کنید و اگر این اتفاق رخ دهد بارسلونا تبدیل به تیمی قدرتمند می شود."

دیدگاه‌ها