کد خبر : 1684186 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 01:06 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی همه راه ها به زیزو ختم می شود

به یاد روزگاری که تونی، زیدان را رهبری می کرد

یکی از نکات جالب مصاحبه اخیر تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتوری ها به دوران هدایت زین الدین زیدان توسط وی در سال های جوانی این بازیکن بر می گشت.

به یاد روزگاری که تونی، زیدان را رهبری می کرد

به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا را همیشه به عنوان یک مربی کاربلد، احساسی و البته محبوب در ایران می شناسیم. این مربی که اخیرا در مصاحبه ای به بیان آخرین نظرات خود پرداخت اشاره به نکته جالبی درباره بهترین بازیکن فوتبال از نظر خود کرد. نکته ای که نشان می داد از نظر پیرمرد سیبیلوی پرتغالی تمام راه ها به زیزو ختم می شود و اعجوبه سابق دنیای فوتبال قطعا به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی از نظر او شناخته می شود.

 

تونی اولیویرا در پاسخ به این سوال که از نظر او بهترین بازیکن دنیای فوتبال چه کسی بوده و یا هست گفت: من فکر می کنم زین الدین زیدان بهترین بازیکن دنیای فوتبال در تاریخ است. او در سن 21 سالگی در تیم بوردو فرانسه شاگرد من بود و به طور کل با خصوصیات اخلاقی، بدنی و فنی او آشنایی کامل دارم. او پس از آن در انتقالی فوق العاده خود را به یوونتوس رساند که همه جوره انتقالی بسیار خوب برای وی محسوب می شد و همان طور که همه دیدند او توانست در این تیم خود را به طور کامل به دنیای فوتبال بشناساند.

 

اولیویرا درباره بهترین بازیکن سابق فوتبال دنیا ادامه داد: او پس از ترانسفر شدن به رئال مادرید توانست به طور کامل همه ویژگی های خود را نشان دهد و فکر می کنم به جایی رسید که به طور کامل نشان داد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیاست.

مرد سیبیلوی پرتغالی آشنا با فوتبال ایران درباره بهترین مربی این روزهای دنیای فوتبال نیز باز هم اعتقاد به زین الدین زیدان داشت و معتقد است که وی در تیم رئال مادرید نشان داد که در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیاست و می تواند با همین سیستم فعالیت خود را به عنوان بهترین مربی دنیا تثبیت کند.

دیدگاه‌ها