کد خبر : 1684273 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 15:55 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت فالکائو و فابرگاس از قوانین ضدونقیض بوندسلیگا

روز گذشته بوندسلیگا اولین لیگی بود که در دوران شیوع کرونا فعالیتش را از سر گرفت.

حیرت فالکائو و فابرگاس از قوانین ضدونقیض بوندسلیگا

 به گزارش "ورزش سه"، بعد از 63 روز دوری از فوتبال، روز گذشته رقابت های بوندسلیگا پیگیری شد و دیدارهای جذابی را نیز بین تیم های آلمانی شاهد بودیم.

در کنار این جذابیت اما اتفاقات جالبی نیز رخ داد. برای مثال در جریان بازی دورتموند و شالکه، بازیکنان دورتموند پس از گلزنی فاصله اجتماعی را رعایت کردند و شاهد جشن گل به شکل سابق نبودیم اما در هنگام ضربات کرنر یا کاشته، بازیکنان دو تیم به هم چسبیده و یا در کمترین فاصله ممکن قرار داشتند.

برای بسیاری جای سوال است که این چه قانونی است که به بازیکنان اجازه شادی گل جمعی را نمی دهد؛ در حالی که امکان فاصله گذاری اجتماعی در دیگر صحنه های یک بازی فوتبال، غیرممکن است.

 

 

1497010

 

 

سک فابرگاس و رادامل فالکائو دو بازیکنی بودند که در حساب توئیتر خود به این موضوع واکنش نشان دادند. هر دو از این قضیه شگفت زده بودند.

 

ستاره کلمیایی گالاتاسرای نوشت:« پس از تماشای بازی(دورتموند-شالکه) از خودم پرسیدم چه دلیل موجهی وجود دارد که به بازیکنان اجازه شادی گل جمعی را نمی دهد؟ در حالی که در تمام طول مسابقه، هنگام ضربات کرنر یا کاشته، بازیکنان به هم چسبیده اند.»

 

 

Haaland no fue un santo: esto le hizo a Todibo antes de que este le dijera

 

 

فابرگاس نیز اینگونه واکنش نشان داد:« نمی توان گل را جشن گرفت؟ این قانون را درک نمی کنم. هر صدا و فریادی از مربیان و بازیکنان قابل شنیدن است. حالا ارزش حضور تماشاگران را بیشتر درک می کنیم. کاپیتان ها هنگام انتخاب زمین، سه متر از یکدیگر فاصله دارند اما همان ها با شروع بازی، در نزدیک ترین فاصله با هم تیمی ها یا بازیکنان حریف هستند. همه نیازمند فوتبالیم ولی مدت ها طول می کشد تا به این قوانین جدید عادت کنیم.»

 

دیدگاه‌ها