کد خبر : 1694808 | 19 تیر 1399 ساعت 22:55 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره جالب فابرگاس از دیگو کاستا و آنتونیو کونته

کونته مربی‌ای نیست که بخواهید با او در بیفتید!

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی می‌گوید در زمان حضورش در چلسی شاهد یکی از جالب‌ترین صحنه‌های فوتبالی بوده که دیگو کاستا و آنتونیو کونته بازیگران اصلی آن بوده‌اند.

کونته مربی‌ای نیست که بخواهید با او در بیفتید!

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس می‌گوید جالب‌ترین و خنده دار ترین خاطره فوتبالی او به دوران حضورش در چلسی برمی‌گردد و زمانی اتفاق افتاده که همبازی سابق او دیگو کاستا با مربی سابقش آنتونیو کونته اتفاقی جالب را رقم زده اند.

 

1509797

 

فابرگاس ۳۳ ساله که هم اکنون بازیکن موناکو است در دوران مربی‌گری کونته در چلسی بازیکن این تیم بود هر چند از نظر فوتبالی چندان راضی نبود و معتقد بود کونته بیشتر به هافبک‌های فیزیکی گرایش دارد و سبک بازی او را نمی‌پسندد.

 

فابرگاس با تعریف این خاطره خود به بی بی سی گفت: " وقتی کونته به چلسی آمد من تا سه ماه اصلاً بازی نکردم. او خیلی روشن گفت که هافبکی از نوع دیگر می‌خواهد. نمانیا ماتیچ بازی می‌کرد و من مصدوم هم بودم و این شد که کل فصل را بازی نکردم".

 

ستاره اسپانیایی در بخش دیگری از صحبتهایش گفت: " بعد نوبت بازی ما با منچسترسیتی رسید. ما هفت بازی برده بودیم و کونته گفت تو باید بازی کنی. ما 3-1 بردیم و من خوب بازی کردم و روی گل اول پاس گل را من به کاستا دادم. حس می‌کردم به مربی ثابت کرده‌ام که می‌تواند روی من حساب کند. بازی بعدی مقابل وست برومویچ اما ماتیچ آماده شد و از اول به میدان رفت. بازی تا دقیقه ۷۰ بدون گل بود و حریف خیلی خوب دفاع می‌کرد. بازی کسی مثل من را می‌خواست که وارد زمین شود و قفل را باز کند. ولی دقایق سپری می شد و خبری نبود".

 

1509799

 

فابرگاس در ادامه گفت: " یادم می‌آید در آن دقایق کاستا آمد کنار خط طولی و با فریاد به کونته گفت سسک را بفرست توی زمین! کونته مربی‌ای نیست که کسی بخواهد سر به سرش بگذارد. او وانمود کرد حرف کاستا را نشنیده. ولی دو دقیقه بعد گفت سسک، بیا ببینم. جالب این بود که وقتی وارد زمین شدم دو دقیقه بعد پاس گل را به کاستا دادم و آن بازی را بردیم".

 

 

دیدگاه‌ها