کد خبر : 1684313 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 18:33 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

کامبک لیورپول مقابل بارسا بدون هواداران ممکن نبود

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هواداران حاضر در آنفیلد نقش مهمی در کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا داشته اند.

کامبک لیورپول مقابل بارسا بدون هواداران ممکن نبود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بوندسلیگا از روز گذشته دوباره پیگیری شد و ۶ بازی از سری مسابقات هفته بیست و ششم بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار شد؛ این خالی بودن ورزشگاه ها تا حدود زیادی از جذابیت بازی ها کاسته بود اما به نظر می رسد که فعلاً باید به چنین اتفاقی عادت کنیم.

 

یکی از تاریخی ترین بازگشت های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ این رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که لیورپول در بازی رفت با سه گل از بارسا شکست خورده بود اما در بازی برگشت به شکلی استثنایی و با چهار گل در مقابل حریف قدرتمند خود به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

 

 

1497081

 

 

به طور قطع یکی از مهمترین دلایل کامبک لیورپول مقابل بارسا جو حاکم در آنفیلد و تشویق پرشور هواداران لیورپول بود؛ موضوعی که حالا دیمیتار برباتوف هم به آن اشاره کرده است. ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد در این باره می‌گوید: " من شک ندارم که لیورپول بدون حضور تماشاگرانش و پشت درهای بسته قادر به بازگشت مقابل بارسلونا نبود.

 

من چندین بار پشت درهای بسته بازی کرده‌ام و اصلاً حس خوبی به این موضوع ندارم. شما فکر می‌کنید که به جای یک مسابقه فوتبال در حال تمرین کردن هستید و این موضوع می‌تواند به شکل جدی روی عملکرد شما تاثیرگذار باشد."

دیدگاه‌ها