کد خبر : 1684350 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 21:57 | 34.3K بازدید | 2 دیدگاه

با همکاری رسول خادم؛

علی کریمی در بلوچستان مدرسه می‌سازد

با همت رسول خادم و پا پیش گذاشتن علی کریمی، مدرسه ای در یکی از محروم ترین مناطق ایران ساخته خواهد شد.

علی کریمی در بلوچستان مدرسه می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی کنار رفت، با کمک برخی از افراد نزدیک به خود و همکاری موسسه خیریه ای به نام خادمین امام على ابن ابیطالب(ع) دست به اقدامات خیریه می زند و به کمک افراد نیازمند در مناطق محروم می رود. 


اخیرا علاوه بر قهرمانانی همچون حسن رحیمی و کمیل قاسمی که پیش از این هم با رسول خادم در این اقدامات خیریه همکاری می کردند، افرادی همچون پرویز پرستویی و حتی علی کریمی نیز پایشان به این ماجرا باز شده است.


بارها در یک سال اخیر شاهد انتشار ویدیوهایی از حضور رسول خادم و دیگر قهرمانان در مناطق محروم سیستان و بلوچستان بودیم. آنها در مناطق مرزی گشت زنی می کنند و با کمک هایی که از مردم دریافت می کنند، به یاری هموطنان در دورترین نقاط می روند. 

 

1497124


اتفاقی که اخیرا رخ داده و بیشتر از هر ماجرای دیگری توجه همه را به خود جلب کرده، اقدام برای ساخت یک مدرسه در یکی از محروم ترین نقاط کشور است. رسول خادم به همراه حسن رحیمی و میثم نصیری از قهرمانان کشتی و اکرم خدابنده از ملی پوشان تکواندوی زنان راهی مولاآباد کشارى در بیست کیلومترى پاکستان در شهرستان سرباز شد. آن ها که بعد از گفت و گو با مردم منطقه از مشکلات پرتعداد آن ها باخبر شدند، تصمیم گرفتند این بار پروژه بزرگتری را استارت بزنند. 


بعد از هماهنگی صورت گرفته و باخبر شدن علی کریمی از این ماجرا پای ستاره سابق فوتبال ایران هم به این ماجرا باز شد. کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس با آغوش باز به پیشنهاد رسول خادم برای احداث مدرسه در این منطقه مرزی پاسخ مثبت داد.


با پاسخ مثبت علی کریمی برای احداث مدرسه در روستایی که گاندو یعنى تمساح پوزه کوتاه ایرانى دست راست یک دختر خردسال را لب رودخانه از بازو کنده بود، کلنگ شروع ساخت این مدرسه هم توسط میثم نصیری، حسن رحیمی و اکرم خدابنده به زمین خورد. 

 

1497126


کمبود کلاسهاى مدرسه ابتدایى روستا و نبود دبیرستان دخترانه در سال های اخیرا باعث شده بود، خیلی از دختران منطقه مولاآباد کشاری بعد از کلاس ششم قید ادامه تحصیل را بزنند.


طبق توافق انجام شده، بخشی از هزینه احداث این مدرسه با زیر بنای ۱۳۲ متر با ۳ کلاس درس برای ۶٠ نفر دانش‌آموز از سوی علی کریمی تقبل شده و محوطه سازی و احداث دیوار آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.


حالا نه تنها مردم این روستا، بلکه تمام مردم ایران انتظار روز بهره برداری از این مدرسه را می کشند؛ اتفاق بزرگی که در یک پروژه مشترک با نقش آفرینی رسول خادم و علی کریمی، دو ستاره ورزش ایران رخ خواهد داد.

 

1497125

دیدگاه‌ها