کد خبر : 1684440 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:19 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه بزرگ رئال برای تابستان 2021

مثلث رویایی برنابئو؛ امباپه و هالند در کنار هازارد

روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه سال 2021 به رئال مادرید ملحق می‌شوند تا در کنار هازارد "مثلث برنابئوی جدید" را بسازند.

مثلث رویایی برنابئو؛ امباپه و هالند در کنار هازارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید باشگاه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در سال 2021 برنامه‌ریزی کرده و هدف باشگاه اسپانیایی این است که این دو ستاره بزرگ تهاجمی در کنار ادن هازارد خط حمله‌ای رویایی تشکیل دهند. خط حمله‌ای که آ اس در تیتر  صفحه اول خود از آن با عنوان مثلث برنابئوی جدید یاد کرده است.

 

1497236

 

آ اس معتقد است زین‌الدین زیدان و مدیریت رئال مصمم هستند با خرید دو ستاره بزرگ، یکی از ترسناک‌ترین خط حمله‌های دنیا را بسازند. بر این اساس، در باشگاه رئال انتظار می‌رود که ارلینگ هالند ستاره جوان دورتموند و کیلیان امباپه ستاره بزرگ PSG تابستان سال آینده راهی برنابئو شوند.

 

رئالی‌ها اولین قطعه این پازل را تکمیل کرده و سال گذشته با خرید 100 میلیون یورویی ادن هازارد از چلسی، اولین راس این مثلث را در اختیار گرفته‌اند.

 

1497238

 

هالند در حال حاضر یکی از زهردارترین مهاجمین فوتبال دنیا شناخته می‌شود و چه در باشگاه قبلی‌اش سالزبورگ اتریش و چه در باشگاه فعلی‌اش دورتموند پدیده‌ای فوق‌العاده بوده. آ اس می‌گوید برنامه زیدان این است که از امباپه در سمت راست خط حمله، از هازارد در سمت چپ و از هالند در مرکز خط حمله تیمش استفاده کند.

 

قرارداد امباپه با PSG در تابستان 2022 به پایان می‌رسد ولی اگر او از تمدید قرارداد با باشگاه فرانسوی خودداری کند، احتمال دارد فرانسوی‌ها تابستان سال آینده برای دریافت پول نقد قابل توجه در ازای واگذاری او وسوسه شوند.

 

1497237

 

هالند اما در قراردادش با دورتموند یک بند آزادسازی 80 میلیون یورویی دارد که فعال کردنش برای رئال بسیار صرفه خواهد بود.

 

1497239

 

رئال مادرید از زمان ترک کردن برنابئو توسط کریستیانو رونالدو به دنبال پیدا کردن ترکیبی ایده‌آل در خط حمله‌اش بوده. رونالدو در دوران اوج خود در رئال در کنار کریم بنزما و گرت بیل، مثلثی مرگبار ساخته بود که نقش مهمی در سه قهرمانی پیاپی رئال در لیگ قهرمانان داشت. 

 

حالا رئال امیدوار است ترکیب امباپه، هالند و هازارد که تلفیقی از جوانی و تجربه خواهد بود بتواند جای خالی رونالدو و مثلث مرگبارش را پر کرده و سفیدپوشان برنابئو را بار دیگر در زمان حمله به سمت دروازه حریف به یکی از ترسناک‌ترین تیمهای دنیا تبدیل کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها