کد خبر : 1684505 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:28 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

هزینه تست کرونا، معضل جدید فوتبال ایران!

انجام تست‌های کرونا از اعضای تیم‌های فوتبال به معضل جدید باشگاه‌ها تبدیل شده است.

هزینه تست کرونا، معضل جدید فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شروط اصلی برای ادامه رقابت‌های فوتبال انجام تست تشخیص کرونا  از اعضای تیم‌ها است. از آنجایی که قرار است رقابت‌های لیگ برتر و دسته‌های اول، دوم و سوم طی هفته های آینده آغاز شود، همه اعضای تیم های فوتبال باید حداقل دو بار تست کرونا(یکبار قبل از شروع تمرینات و یکبار قبل از آغاز مسابقات) بدهند.


از آنجایی که تست کرونا برای هر فرد نزدیک به یک میلیون تومان هزینه دارد، پرداخت هزینه خرید کیت ها و انجام تست ها به معضل جدیدی تبدیل شده است. در حال حاضر 16 تیم لیگ برتری و حدود 70 تیم حاضر در دسته های پایین تر باید قبل از شروع تمرینات خود تست کرونا بدهند که این موضوع هزینه زیادی روی دست فوتبال می‌گذارد.


از این رو قطعا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات فراوان مالی توانایی پرداخت این هزینه برای انجام تست کرونا را ندارند و از طرف دیگر بسیاری از باشگاه‌ها به خصوص در دسته‌های پایین تر هم مشکلات اقتصادی زیادی دارند و نمی‌توانند در دو یا سه مرحله این مبلغ بالا را برای انجام تست کرونا از اعضای خود پرداخت کنند.


این در حالی است که اکثر باشگاه‌ها قصد دارند از روز شنبه تمرینات خود را آغاز کنند و طبق دستورالعمل سازمان لیگ باید تست های کرونا قبل از شروع تمرینات از بازیکنان، مربیان و اعضای کادراجرایی و فنی انجام شود.

دیدگاه‌ها