کد خبر : 1684508 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:45 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و تکذیب ادعای عجیب روزنامه کاتالان

در ایتالیا به نقل از منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس، ادعای عجیب روز گذشته نشریه دیاریو اسپورت را تکذیب کرده اند.

یوونتوس و تکذیب ادعای عجیب روزنامه کاتالان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که دیاریو اسپورت ادعا کرد یوونتوس حاضر شده تا نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسا را ار ازای میرالم پیانیچ، ماتیا دی شیلیو و 25 میلیون یورو به خمت بگیرد. ادعایی عجیب که حیرت بسیاری را باعث شد.

طبق این ادعا، نلسون سمدو که بر سر تمدید قرارداد با بارسا به توافق نرسیده، 70 میلیون یورو از سوی باشگاه کاتالان قیمت گذاری شده است.

 

 

1438156

 

 

این گزارش و ارقامی که در آن درج شده بود از همان ابتدا دور از واقعیت به نظر می‌رسید و امروز رسانه‌های ایتالیایی نیز بی‌اساس بودنش را تأیید کرداند. طبق گزارش این رسانه‌ها یوونتوس هیچ تمایلی به جذب سمدو ندارد.

در همین حال جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که تنها بازیکن بارسلونا که یوونتوس حاضر خواهد بود پیانیچ را با آن معاوضه کند، هافبک برزیلی این تیم آرتور ملو است. این معاوضه هم اما غیرمحتمل است، چون بازیکن برزیلی بارسا بارها و بارها تأکید کرده است که می‌خواهد در نوکمپ بماند و به هیچ پیشنهادی توجه نمی‌کند.

 

 

1466398

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که پیانیچ هنوز هم در فهرست فروش یوونتوسی‌ها قرار دارد و احتمال دارد که با بازیکنانی مانند پل پوگبا در منچستریونایتد یا لئاندرو پارِدس در پاری‌سن‌ژرمن معاوضه شود.

بیانکونری ارزش پیانیچ را رقمی بین 30 تا 40 میلیون یورو می‌داند پس غیرممکن به نظر می‌رسد که این باشگاه بخواهد علاوه بر او، دی‌شیلیو و 25 میلیون یورو هم به بارسلونا بدهد تا سمدو را بگیرد.

دیدگاه‌ها