کد خبر : 1684510 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:40 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاخیر استوکس در حال پیگیری حقوقی است؛

خواجه وند: شرایط مصالحه با برانکو باید فراهم شود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می گوید پرونده حقوقی با شرکت بلیت فروش برهان مبین یکی از چالش های باشگاه، فدراسیون و سازمان لیگ است.

خواجه وند: شرایط مصالحه با برانکو باید فراهم شود

به گزارش "ورزش سه"، خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط پرونده برانکو و اینکه او دوست ندارد به هیچ وجه به تیم سابقش تخفیف بدهد، گفت: ما که الان در این مقام نیستیم. پرونده طرح دعوی شده و حکم صادر شده و به این حکم اعتراض کرده ایم. تکلیف این است که در برخی بازه ها به پرونده های حقوقی رسیدگی کنیم.


او ادامه داد: در مورد پرونده آقای برانکو با تاکید مدیریت به دنبال مصالحه هستیم. با این حال شرایط مصالحه هم باید ایجاد شود.


مدیر حقوقی باشگاه در مورد استوکس هم گفت: ایشان همین الان که من با شما صحبت می کنم، با باشگاه قرارداد دارند. استوکس تاخیری در حضور داشتند که آن هم فرایند خودش را طی می کند.


سوال بعدی از خواجه وند در مورد قرارداد باشگاه با شرکت برهان مبین بود و این بود که آقای گرشاسبی با قرار وثیقه آزاد هستند. مدیر حوقی باشگاه اینطور به این موضوع واکنش نشان داد: نخیر. این پرونده مطرح شده و حکمش صادر شده است. آخرین حکم دعوی را متوجه باشگاه ندانسته است. با این حال در میان چالش هایی است که  داریم، چون هم فدراسیون درگیر است و هم سازمان لیگ.

دیدگاه‌ها