کد خبر : 1684525 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:14 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفرزاده: کارخانه تا دو روز پیش بین گزینه‌ها نبود

تبریک به مافیا به خاطر انتخاب سرمربی سایپا!

سرمربی سابق تیم والیبال سایپا گفت: آن هایی که باید می فهمیدند، متوجه شدند که منظور من از مافیا چه کسانی هستند.

تبریک به مافیا به خاطر انتخاب سرمربی سایپا!

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت قبل از اینکه به طور رسمی باشگاه سایپا سرمربیگری مصطفی کارخانه را در تیم والیبال خود برای حضور در لیگ برتر سال 99 اعلام کند، فرهاد نفرزاده، دیگر گزینه مربیگری نارنجی پوشان روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام این اتفاق را به مافیای ورزش و والیبال ایران تبریک گفت!

 

این پست تند پرحاشیه سرمربی سابق سایپا و تیم والیبال جوانان باعث شد تا با او همکلام شویم. فرهاد نفرزاده درباره این ماجرا به "ورزش سه" گفت: در تاریخ 15 اردیبهشت نشست هم اندیشی کارشناسان، مربیان و خبرنگاران توسط فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شد. فردای آن روز یعنی 16 اردیبهشت آقای پیمان اکبری به همراه محمود افشاردوست راهی باشگاه سایپا شدند و با مدیرعامل این باشگاه جلسه ای را برگزار کردند. قبل از این جلسه قرار بود پیمان اکبری با شهرداری ارومیه تمدید کند و در نهایت هم بعد از یک هفته کشمکش بین سایپا و شهرداری ارومیه، پیمان اکبری با ارومیه تمدید کرد.

 

وی افزود: متعاقبا باشگاه سایپا برای سرمربیگری با 2 گزینه وارد مذاکره شد. یکی از آن ها من بودم و نفر دیگر بهروز عطایی. نفر سومی هم وجود نداشت. بهروز عطایی چهارشنبه گذشته همراه با محمود افشاردوست که گویا مشاور مدیرعامل سایپا در امور والیبال است، به دیدار حبیب کاشانی رفتند. مدیرعامل سایپا صبح شنبه هم به من وقت داد تا حدود 45 دقیقه درباره برنامه هایم صحبت کنم. آقای کاشانی در این جلسه در نهایت صداقت به من اعلام کرد دو گزینه بیشتر برای سرمربیگری ندارند که من و بهروز عطایی هستیم و هر کدام 50 درصد شانس داریم. او اعلام کرد روز دوشنبه یعنی امروز یکی از ما دو نفر را به عنوان سرمربی سایپا در فصل آینده معرفی می کند. اتفاقا آقای کاشانی تاکید داشت که آقای کارخانه جزو گزینه ها نیست.

 

1497313

 


سرمربی سابق تیم والیبال جوانان ادامه داد: ظاهرا همان روز شنبه فعل و انفعالاتی صورت گرفته و برخی افراد آقای کارخانه را به عنوان گزینه به آقای کاشانی معرفی کردند. در همین راستا شنبه جلسه ای بین مدیرعامل سایپا و آقای کارخانه برگزار شد. روز یکشنبه نیز جلسه ای با حضور آقایان افشاردوست، امیر حسینی و مصطفی کارخانه در دفتر مدیرعامل سایپا برگزار شد و توافق نهایی برای سرمربیگری آقای کارخانه صورت گرفت.

 

نفرزاده در پاسخ به این سوال که منظورش از مافیا چه کسانی بودند و چه افرادی برای سرمربیگری کارخانه به باشگاه سایپا فشار آوردند، گفت: آن هایی که باید می فهمیدند، متوجه شدند که منظور من از مافیا چه کسانی هستند. البته برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می دهد و در سال های گذشته هم چنین مواردی در لیگ والیبال شاهد بودیم. این را گفتم که بدانید موضوع ربطی به باشگاه سایپا ندارد. امیدوارم از این پس دیگر شاهد ورزشی باشیم که باید منشا جوانمردی، پاکی و صداقت باشد.

دیدگاه‌ها