کد خبر : 1684549 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 21:55 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونی دی ناتاله:

لیورپول به هر قیمتی من را می خواست

آنتونی دی ناتاله مدعی شد لیورپول تلاش فراوانی برای خرید او کرده است.

لیورپول به هر قیمتی من را می خواست

 

به گزارش "ورزش سه"، دی ناتاله که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ سری آ است، کارش را در امپولی آغاز کرد و با زدن 55 گل در 177 در سال 2004 به اودینزه ملحق شد. این روند در اودینزه نیز ادامه یافت و دی ناتاله طی 12 سال در 446 بازی 227 بار موفق به گلزنی شد. حالا این مهاجم ایتالیایی در مورد دلایل رد پیشنهاد لیورپول در گذشته صحبت کرده است.

 

1497340

 

آنتونی دی ناتاله گفت: "می خواستم در اودینزه بمانم و به تازگی قراردادی چهار ساله امضا کرده بودم، من همچنین عنوان بهترین گلزن سری آ را نیز به دست آورده بودم، در اودینزه احساس مهم بودن کردم و به راحتی نمی خواستم همه چیز را تغییر دهم. لیورپول نیز به هر قیمتی من را می خواست، آنها آماده بودند هر کاری انجام دهند تا من را برجذب کنند، اما برای من انتقال به انگلیس آنهم در شرایطی که پیشنهاد یوونتوس را رد کرده بودم کاری مطقی نبود."

 

دی ناتالنه همچنین در ادامه نسبت به همبازی شدن با کریستیانو رونالدو ابراز علاقه کرد و گفت: "رونالدو می توانست یک هم تیمی ایده آل برای من باشد، زیرا او دارای پاها و ذهنی بسیار سریع است. من نیز در دوران ورزشی ام به او کمی شبیه او بودم، بنابراین بازی کردن در کنار هم می توانست برای ما فوق العاده باشد."

دیدگاه‌ها