کد خبر : 1684628 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:21 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن شماره 7 یونایتد را به سانچو بدهید

ریو فردیناند می‌گوید منچستریونایتد باید حتما جیدون سانچو را جذب کرده و پیراهن شماره 7 این تیم که بزرگانی مثل رونالدو و بکام صاحب آن بوده‌اند را در اختیارش بگذارد.

پیراهن شماره 7 یونایتد را به سانچو بدهید

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد با ستایش از جیدون سانچو پدیده جوان انگلیسی باشگاه دورتموند می‌گوید شیاطین سرخ باید هر طور شده او را جذب کرده و پیراههن شماره 7 باشگاه که بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و دیوید بکام صاحب آن بوده‌اند را در اختیارش بگذارد.

 

1496739

 

درحالیکه مدیریت منچستریونایتد می‌گوید در تابستان جاری از نظر مالی برای خرید ستاره‌های مد نظرش مشکلی ندارد از جیدون سانچو، کالیدو کولیبالی و سائول نیگز به عنوان اولویتهای اول این باشگاه نام برده شده است. اما ریو فردیناند می‌گوید جیدون سانچو باید اولویت اول این باشگاه باشد و شیاطین سرخ برای جذب او نباید از هیچ اقدامی فروگذار کنند.

 

ستاره سابق منچستریونایتد در این باره گفت:" سانچو، کولیبالی و نیگز بهترین گزینه‌ها هستند. هری کین هم با شایعاتی درباره انتقالش به یونایتد روبور شده ولی من باز هم سانچو را ترجیح می‌دهم. او خلاقیت بیشتری دارد و بیشتر به کار یونایتد می‌آید. بله من می‌گویم سانچو شخصیت لازم برای پوشیدن پیراهن شماره هفت باشگاه را دارد".

 

 

دیدگاه‌ها