کد خبر : 1684666 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:20 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای بنز گرانقیمت ویلموتس چه بود؟

خودرویی که فدراسیون در اختیار مارک ویلموتس قرار داده بود، یکی از موضوعات داغ فوتبال این روزهای فوتبال است.

ماجرای بنز گرانقیمت ویلموتس چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی با اینکه طبق اطلاعات رسمی فقط 30 روز در ایران حضور داشت و هدایت تیم ملی را انجام داد، اما در همین مدت اندک ضررهای مالی زیادی به فدراسیون زد. جدا از نتایج ضعیف تیم ملی با ویلموتس او طبق قراردادش برخی امکانات را در اختیار داشت و حالا نیز بعد از دریافت 2 میلیون یورو به فیفا شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت 6 میلیون یورویی است.


یکی از موضوعاتی که درباره مدت زمان حضور ویلموتس در ایران مطرح شده، خودرویی است که فدراسیون به او داده بود. شبی که ویلموتس به ایران آمد، مسئولان فدراسیون با یک دستگاه بنز لیموزین به استقبالش رفتند و در این خصوص گفته شده که این خودرو در اختیار ویلموتس بوده تا در تهران مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشد. حتی شایعه شده که فدراسیون برای هرروز اجاره این خودرو 2 میلیون تومان پرداخت می کرده است.


مدیران فدراسیون هیچ واکنشی به این موضوع نداشتند اما امروز مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خودروی ویلموتس بنز نبوده است. تاج در این خصوص گفت: «این حرفهادرست نیست. خودروی ویلموتس یک ماشین عادی است که از گذشته در اختیار فدراسیون فوتبال بوده است. این خودرو اکنون در کمپ تیم های ملی است و اینها خبرهایی است که مردم هم آن را قبول نمی کنند.»


منظور مهدی تاج از خودروی عادی، همان ماشینی است که در اختیار کارلوس کی روش بود. یک خودروی لوکس خوشرنگ که در اختیار فدراسیون فوتبال است و تاج عقیده دارد ویلموتس نیز از آن استفاده می کرد.

دیدگاه‌ها