کد خبر : 1684745 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 19:14 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: روزه بودم و فشار آمد، در جلسه نماندم

واگذاری ورزشگاه کاظمی و امام رضا(ع) اصلا جدی نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید قبل از عقد قرارداد با کارگزار جدید باید با کارگزار قبلی تعیین تکلیف کرد.

واگذاری ورزشگاه کاظمی و امام رضا(ع) اصلا جدی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگاران پس از خروج از جلسه هیئت مدیره با سوالی در رابطه با گزارش تحقیق و تفحص 10 ساله مجلس در رابطه با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مواجه شد و اینطور واکنش نشان داد: من اصلا در این مورد مطلع نیستم. طبیعتا مجلس نهاد قانونگذاری و تصمیم گیرنده است و این گزارش برای ما معتبر است. البته ما باید به گزارش ها بعد از تعیین تکلیف نهادهای زیربط، عمل کنیم.

 

روزه بودم و فشار آمد؛ در جلسه نماندم


او در مورد استعفای منزوی بیان کرد: هنوز جلسه در جریان است و من تا زمانی که بودم، حرفی زده نشد. من روزه هستم و به من فشار آمد و در جلسه نماندم.

 

باید با کارگزار قبلی تعیین تکلیف شود


حجت نظری در رابطه با قراداد با اسپانسر جدید و اضافه شدن چند بند به قرارداد، اینطور واکنش نشان داد: در این مورد صحبت کردیم. ما نمی خواهیم خدایی ناکرده بعدا برای هیچ یک از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مشکلی به وجود بیاید. قبل از عقد قراداد با کارگزار جدید باید با کارگزار قبلی تعیین تکلیف شود و باید قرارداد فسخ شود. این اتفاق هنوز رخ نداده است.

 

همیشه راهی برای اقاله قرارداد وجود دارد


از نظری در این رابطه پرسیده شد که در قرارداد کارگزار قبلی، بندی برای فسخ وجود ندارد ولی او با رد این موضوع توضیح داد: همیشه راهی برای اقاله قرارداد وجود دارد. طرفین می توانند توافق کنند. به هر حال باید تعیین تکلیف شود و نمی توانید به صورت همزمان قرارداد بست.

 

 مبلغ دقیق دریافتی از کارگزار را نمی دانم


او در پاسخ به این سوال که کارگزار قبلی چقدر به باشگاه کمک کرده، عنوان کرد: من از این موضوع به طور دقیق اطلاع ندارم و اجازه بدهید حرفی نزنید.

 

ماه رمضان است، وزن ها کم می شود ! 


از عضو هیئت مدیره در رابطه با کم شدن دائمی اعضا پرسیده شده که او با شوخی به این سوال واکنش نشان داد و عنوان کرد: به خاطر ماه مبارک است و یک مقدار در این ماه وزن کم می شود.

 

صحبت جدی از برای واگذاری ورزشگاه کاظمی و امام رضا(ع) نیست


سوال بعدی از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با دو ورزشگاه امام رضا(ع) و کاظمی بود که قرار است به استقلال و پرسپولیس واگذار شود. او در این رابطه گفت: در این رابطه هنوز صحبت های جدی مطرح نشده است. مالک این دو ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان است و حتما باید آنها نظر بدهند. باید بین دو نهاد مدیریت شهری و وزارت ورزش گفتگو انجام شود که تاکنون گفتگوی اساسی نبوده است. برای واگذاری در مورد فضاهایی صحبت شده که در اختیار وزارت ورزش است. در مورد استقلال کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه مرغوبکار است که به زودی سندش به نام استقلال می خورد.


می توانیم تست کرونا را در زمین بگیریم


نظری در واکنش به این سوال که بازیکنان استقلال گفته اند، برای تست کرونا به بیمارستان نمی روند، عنوان کرد: حالا در این مورد می توان صحبت کرد ولی به هر حال باید تست داد و این موضوع خطرناک است. روی این موضوع همانطور که گفتم می توان صحبت کرد و اگر دوستان می خواهند وارد فضای بیمارستان نشوند، می توانیم در زمین تمرین این کار را بکنیم. خود من و آقای سعادتمند هم پیگیر یک تونل ضدعفونی کننده هستیم.

 

هیچ پولی تا حالا از استقلال نگرفته ام 


سوال پایانی از حجت نظری در رابطه با میران حقوق دریافتی اش برای شرکت در جلسات هیئت مدیره استقلال بود که او عنوان کرد: من تا امروز از هیئت مدیره استقلال هیچ پولی نگرفتم. فقط از حضور در جلسات شورای شهر مبلغی می گیریم و در سایر شوراهای مدیریت شهری هم بدون هیچ حقوقی شرکت می کنم.

دیدگاه‌ها