کد خبر : 1684752 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 19:54 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مگر می شود قرارداد قابلیت فسخ نداشته باشد؟

خلیل زاده: معاون ورزش باید استعفای منزوی را قبول کند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید با تلاش های سعادتمند شرایط در باشگاه روز به روز در حال بهتر شدن است.

خلیل زاده: معاون ورزش باید استعفای منزوی را قبول کند 

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگاران پس از پایان جلسه با سایر اعضا اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با توجه به اینکه بازی ها قرار است برگزار شود، نیاز به این جلسه داشتیم تا مشکلات را قبل از شروع تمرینات و بازی ها بررسی کنیم.

 

از حرف های آقای منزوی اطلاعی ندارم 


سعادتمند در رابطه با بدهی های گذشته باشگاه پرسیده شد و اینکه منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه گفته بدهی 900 میلیون هر روز 50 میلیون افزایش یافته، اینطور پاسخ داد: در رابطه با مطلبی که آقای منزوی فرمودند، بنده اصلا اطلاعی ندارم. گفتند 900 میلیون بوده و شده و 2 میلیارد و دویست میلیون تومان.

 

تا این لحظه استعفای منزوی پذیرفته نشده 


او در مورد استعفای منزوی بیان کرد: استعفا داده اند ولی تا این لحظه پذیرفته نشده و معاون وزیر در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

 

در اولین جلسه بعد از عید به نتیجه رسیدیم که فسخ کنیم


سوال بعدی در مورد شرکت کارگزار جدید برای عقد قرارداد با استقلال بود و او اینطور بیان کرد: ما اولین جلسه بعد از عید به این نتیجه رسیدیم که قرارداد کارگزار قبلی را فسخ کنیم.

 

مگر می شود قرارداد فسخ نشود ؟


خبرنگاران از خلیل زاده در رابطه با این پرسیدند که شنیده می شود بند فسخی در قرارداد کارگزار قبلی وجود ندارد. او با رد این موضوع توضیح داد: قرارداد داور دارد. طرفین می توانند تعامل کنند و فسخ کنند.

 

باید به سعادتمند کمک کنیم


خبرنگاری از خلیل زاده در رابطه با چشم انداز استقلال پرسید که او با ابراز امیدواری یادآور شد: آرام آرام مشکلات در حال حل شدن است. شخص خود اسماعیل خلیل زاده به دلیل اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده است، مخالف برگزاری مسابقات است ولی آن چیزی که تصمیم گرفته شده با نظر مسئولان، باشگاه باید آماده شود. لذا به نظرم مدیرعامل در  حال تلاش است و باید کمک کنیم که تیم شرایط خوبی داشته باشد.

 

بالاخره بازیکنان باید تست بدهند


سوال بعدی در رابطه با این بود که بازیکنان استقلال گفته اند برای تست به بیمارستان نمی روند. خلیل زاده در واکنش به این سوال بیان کرد: مشکلی نیست. به هر حال که باید تست بدهند؛ با بیمارستان یا جایی دیگر.

 

بحث در تمام هیئت های مدیره هست نه فقط استقلال 


از رئیس هیئت مدیره استقلال در مورد دو دستگی میان اعضا پرسیده شد که او گفت: دو دستگی در هیئت مدیره وجود ندارد. بحث می شود و صحبت می کنند و به نتیجه می رسند و در همه جا همینطور است. فقط در هیئت مدیره استقلال این مسائل نیست.

 

منزوی هنوز نرفته، امیدوارم بماند


از خلیل زاده پرسید که آیا منزوی در جلسه بعدی حاضر می شود یا خیر که او اظهار داشت: من که دوست دارم او بماند و به خود او هم گفتم. اعتقاد دارم نیروی خوب، آدم خوب و کار بلد است ولی خودش استعفا داده و زمانی که من هنوز سرپرست نشده بودم این کار را کرده است. امروز حالا ماند و امیدارم بماند.

 

گزارش مجلس را می خوانم و جواب می دهم


سوال نهایی در رابطه با گزارش مجلس و ایرادهایی بود که به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته شده ولی خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه با اشاره به این موضوع که این گزارش را مطالعه نکرده، عنوان کرد آن را می خواند و در آینده به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها